רפאל נדאל ודניל מדבדב עלו לרבע גמר אליפות אוסטרליה

רפאל נדאל | Matt King/Getty Images

שניים מהפייבוריטים לא התקשו להעפיל לשמונת האחרונים, "השור ממאיורקה" גבר בשלוש מערכות על פוניני ויפגוש את ציציפאס והרוסי גבר בקלות על מקדונלד. בנשים, פגולה (61 בעולם) הפתיעה את סביטלוניה, גם בארטי עלתה

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר אליפות אוסטרליה יגיעו היום (שני) לסיומם ובמוקד הניצחונות של דניל מדבדב על מקנזי מקדונלד האמריקאי ושל רפאל נדאל בשלוש מערכות על פאביו פוניני האיטלקי, בעוד בנשים נרשמה הפתעה גדולה כאשר ג'סיקה פגולה המדורגת במקום ה-61 בעולם הפתיעה את המדורגת חמישית אלינה סביטולינה ותפסה על חשובנה מקום בין 8 האחרונות.

נובאק ג'וקוביץ' נפגע השבוע ואינו כשיר במאת האחוזים, מה שהוביל רבים לחשוב שכעת דניל מדבדב הוא הפייבוריט לזכייה. הלילה המדורג 4 גבר בקלות 4:6, 2:6 ו-3:6 על מקדונלד (192) ותוך שעה וחצי תפס מקום ברבע הגמר, שם יפגוש את אנדריי רובליוב (7) ששיחק הלילה שעה ו-18 דקות בלבד, עלה ליתרון 2:6, 6:7(3) ואז יריבו הנורבגי קספר רוד (28) נאלץ לפרוש בגלל פציעה.

ברבע הגמר נזכה לראות כאמור גם את רפאל נדאל המדורג 2 בעולם, שניצח את פוניני האיטלקי 3:6, 4:6 ו-2:6 תוך שעתיים ורבע. פוניני ניצח את נדאל ארבע פעמים בעבר, אבל הפעם "השור ממאיורקה" לא הותיר לו סיכוי והוא יפגוש בשלב הבא את סטפנוס ציציפאס (5), שהעפיל בלי לשחק בעקבות פרישתו של או מתאו ברטיני (9) עקב פציעה.

דניל מדבדב ומקנזי מקדונלד | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

בסבב הנשים נרשמה הלילה הפתעה גדולה כאשר ג'סיקה פגולה (61) השיגה 4:6, 6:3, 3:6 על אלינה סביטלוניה שבמקום החמישי והדיחה את האוקראינית מהתחרות. היריבה הבאה של האמריקראית תהיה ג'ניפר בריידי (22) שהכניעה בשתי מערכות את דונה וקיץ', 1:6, 5:7.

הפתעה נוספת שנרשמה היא עלייתה לרבע הגמר של קרולינה מוצ'ובה המדורגת 25, שגברה 6:7(5), 5:7 על הבלגית אליס מרטנס (16). הצ'כית תפגוש במשחק הבא את המדורגת מספר 1 בעולם, אשלי בארטי המקומית שגברה 3:6, 4:6 על שלבי רוג'רס האמריקאית.

ג'סיקה פגולה | Andy Cheung/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי