ג'וקוביץ' לאחר הניצחון על זברב: "היה שם נס"

נובאק ג'וקוביץ' | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images

אלוף אוסטרליה המכהן לאחר המשחק נגד הגרמני: "מרגיש סחוט. כל אחד יכול היה לנצח במשחק. העובדה שהשגתי יותר אייסים ממגיש כל כך טוב היא נס". על המשחק נגד קראצב בחצי הגמר: "לא ראיתי אותו עד האליפות הנוכחית"

(גודל טקסט)

בתום כשלוש וחצי שעות, בתוספת אופי של אלוף, נובאק ג'וקוביץ' העפיל לחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בפעם התשיעית ברציפות. הסרבי הפסיד 7:6 במערכה הראשונה מול אלכסנדר זברב, אך לאחר מכן ניצח 2:6, 4:6 ו-6:7 בדרך לניצחון על הגרמני.

נולה ניצל מחמש נקודות שבירה במהלך המשחק והצליח גם להגיע לשובר שוויון, אשר העניק לו את הניצחון. כעת, המדורג ראשון בעולם רחוק שני משחקים מזכייה בגראנד סלאם ה-18 שלו, מרחק של שניים בלבד מרוג'ר פדרר ורפאל נדאל.

רגעים ספורים לאחר המשחק המותח, גם ג'וקוביץ' הודה: "ממש עד לחבטה האחרונה, זה לא היה משחק של אף אחד. בכנות, כל אחד יכול היה לנצח. היו הרבה עצבים ולחץ. אני פשוט מרגיש סחוט. בכנות, זה היה קרב גדול. היריב היה נהדר, דחפנו זה את זה עד לקצה גבול היכולת".

ג'וקוביץ' מול זברב. "דחפנו אחד את השני עד קמה גבול היכולת" | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images

"אחרי המערכה הראשונה פשוט הרגשתי שהתחלתי לזוז טוב יותר על המגרש ולשחק הרבה יותר טוב". המשיך האלוף המכהן והוסיף: "הצלחתי להגיש בצורה טובה יותר והשגתי יותר אייסים מסשה. בשבילי, זה כמו נס כשאתה משחק מול מגיש טוב כל כך".

במהלך המערכה השלישית ג'וקוביץ' שבר המחבט שלו לאחר טעות בלתי מחויבת במשחק, ולאחר המשחק הוא סיפר: "אחרי ששברתי את המחבט, הריכוז חזר אליי והדברים התחילו להשתנות עבורי לכיוון החיובי. אם זברב היה מנצח הוא בהחלט היה ראוי לכך. אני שמח שהתגברתי על האתגר הזה".

בחצי הגמר צפוי לסרבי המעוטר מפגש נגד אסלן קראצב, סנסציית הטורניר עד כה: "למען האמת, לא ראיתי אותו בכלל לפני האליפות הנוכחית. כמובן שבמהלך האליפות כן צפיתי בו. הוא בחור חזק מאוד, בנוי פיזי, חזק ונע טוב על המגרש. הוא חדור מוטיבציה ואין לו מה להפסיד".

קראצב. "לא צפיתי בו לפני אוסטרליה" | Jason Heidrich/Icon Sportswire via Getty Images

זברב, מנגד, ניסה לא להרגיש תסכול ואמר: "היו לי כנראה יותר מדי טעויות קלות. אבל זה אחד הדברים הקשים ביותר. אני נסער מהתוצאה. היו לי סיכויים לנצח בשני סטים וזה היה משנה הרבה דברים. זה היה משחק נהדר לדעתי, שיחקנו בצורה פיזית מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי