נאומי אוסקה תפגוש את ג'ניפר בריידי בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה

נאומי אוסקה, סרינה וויליאמס
נאומי אוסקה, סרינה וויליאמס | Icon Sportswire / Contributor

היפנית המשיכה את הכושר האדיר שלה עם 3:6, 4:6 על סרינה וויליאמס ורשמה ניצחון 20 ברציפות. האמריקאית העפילה למעמד היוקרתי לראשונה בקריירה אחרי ניצחון בשלוש מערכת על קרולינה מוחובה

(גודל טקסט)

חצאי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה לנשים יצאו לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) לעיני 7,000 צופים, כשנאומי אוסקה הדיחה את סרינה וויליאמס והעפילה לגמר במלבורן בפעם השנייה בקריירה שלה. היפנית, שנמצאת בכושר אדיר, תפגוש בגמר את ג'ניפר בריידי האמריקאית, שעלתה למעמד היוקרתי לראשונה בקריירה שלה אחרי ניצחון בשלוש מערכת על קרולינה מוחובה.

נאומי אוסקה (3, יפן) – סרינה וויליאמס (10, ארה"ב) 3:6, 4:6

אוסקה היפנית נראית כמעט בלתי ניתנת לעצירה. אחרי שהצילה שתי נקודות משחק ברבע הגמר מול גרביניה מוגורוסה, הפעם זה הלך הרבה יותר חלק בדרך ל-3:6, 4:6, ניצחון 20 ברציפות וגמר שני בקריירה במלבורן אחרי שכזכור זכתה בתואר ב-2019. וויליאמס בת ה-39, שחיפשה את הגרנד סלאם ה-24 בקריירה המפוארת שלה, נוצחה לראשונה אי פעם בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, ירדה למאזן שלילי מול אוסקה (3:2) ותתנחם בזינוק למקום השביעי בדירוג העולמי.

נאומי אוסקה
נאומי אוסקה | Icon Sportswire / Contributor

ג'ניפר בריידי (22, ארה"ב) – קרולינה מוחובה (25, צ'כיה) 4:6, 6:3, 4:6

הישג עצום לאמריקאית בת ה-25, שהעפילה לראשונה בקריירה שלה לגמר גרנד סלאם ותנסה לחולל סנסציה בשבת מול נאומי אוסקה. בריידי נראתה טוב במערכת הראשונה וניצחה 4:6, אך מוחובה לא ויתרה וחזרה לחיים, אבל האמריקאית הפגינה אופי גדול במערכה המכריעה, הייתה גדולה על יריבתה והשיגה את הניצחון המיוחל. בריידי אמנם איבדה ארבע נקודות משחק, אבל גם הצילה שלוש נקודות שבירה וכאמור קטפה את הכרטיס למעמד היוקרתי.

ג'ניפר בריידי
ג'ניפר בריידי | Daniel Pockett / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי