ג'וקוביץ' בשיאו: "אכין לעצמי פופקורן ואהנה מחצי הגמר השני"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | https://sport1.maariv.co.il/tennis/article/563652/

הסרבי האדיר גבר על קארצב המפתיע בשלוש מערכות, שמר על מאזן משלם בחצי הגמר וימתין לקרב בין ציציפאס למדבדב על מנת לדעת מי יעמוד בינו לבין תואר תשיעי במלבורן: "זה הכי טוב שהרגשתי באליפות"

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' מעולם לא הפסיד בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה והמגמה הזו נמשכה היום (חמישי), כשהסרבי שבר שש פעמים וגבר על סנסציית הטורניר אסלן קארצב 3:6, 4:6, 2:6 בדרך לגמר שלישי ברציפות במלבורן, בו הוא יפגוש את המנצח במשחק המסקרן מחר בין סטפאנוס ציציפאס לדניל מדבדב, בדרך אולי לזכייה תשיעית בטרניר בו הוא השליט הבלעדי.

בסיום המשחק נולה החמיא ליריב העיקש שלו, אסלן קארצב, שרשם טורניר בלתי נשכח וצפוי לזנק אל עבר 50 הראשונים בעולם. "ברכות ענקיות לקארצב שהגיע לחצי הגמר בהופעת הבכורה שלו באליפות אוסטרליה הפתוחה – אני לא חושב שזה קרה אי פעם בתולדות עולם הטניס".

ג'וקוביץ' סיפר על מצבו הרפואי: "זה ללא ספק הכי טוב שהרגשתי לאורך כל הטורניר, הרגשתי מצוין, לא היו לי כאבים. זה הגיע בזמן הכי נכון מבחינתי, זה היה המשחק הכי טוב שלי עד כה ואני נרגש להרגיש ככה שוב". כידוע, הסרבי סבל מפציעה לאורך הטורניר והודה בראיון שהעניק לאחרונה כי אם לא היה מדובר באליפות אוסטרליה הפתוחה הוא היה מודיע על פרישה מהטורניר.

על ההכנות לגמר: "יש לי עכשיו יומיים, אני אראה, אדבר עם הקבוצה ואעריך. אני בהחלט אתאמן באחד הימים, כנראה שבת, אבל ההתאוששות היא בראש סדר העדיפויות. היו לי מספיק משחקים ומספיק אימונים, כך שאני צריך לאסוף אנרגיה ולהתאושש לקראת המשחק החשוב ביותר באליפות".

על היריב בגמר: "ראיתי את המשחק של ציציפאס מול נדאל, זה כנראה היה המשחק הכי טוב בטורניר עד כה. מדבדב הוא הבחור שכנראה משחק ברמה הגבוהה ביותר בשלושת-ארבעת החודשים האחרונים. היה לו גמר גראנד סלאם אחד וציציפאס מעולם לא הגיע לגמר – יהיה מעניין לראות את המשחק ביניהם. אני אכין לעצמי פופקורן ואהנה מהמשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי