ג'וקוביץ' חגג: "סיפור האהבה שלנו נמשך"

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | PAUL CROCK / Contributor

הסרבי האדיר זכה באליפות אוסטרליה בפעם השלישית ברציפות והתשיעית בסך הכל והחמיא לדניל מדבדב: "זה עניין של זמן עד שתזכה בגראנד סלאם". הרוסי פרגן בחזרה: "זה לא התואר האחרון שלך כאן"

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) באליפות אוסטרליה הפתוחה בפעם השלישית ברציפות והתשיעית בסך הכל. המדורג מספר אחת בעולם דרס את דניל מדבדב (5:7, 2:6, 2:6) בגמר תוך פחות משעתיים וחגג תואר גראנד סלאם 18 בקריירה – רק שניים פחות מרוג'ר פדרר ורפאל נדאל.

הסרבי עלה למאזן מדהים של 8:82 במלבורן והמשיך את השליטה המוחלטת שלו באליפות, בה הוא כמובן שיאן הזכיות. נולה סבל מפציעה לאורך מרבית שלבי התחרות ונתקל ביריב חזק בדמותו של מדבדב שהגיע למעמד היוקרתי לאחר 20 ניצחונות ברצף, אך גם זה לא מנע ממנו לזכות שוב.

ג'וקוביץ' הנרגש פרגן ליריבו בסיום: "אני רוצה להחזיר מילים חמות לדניל, שהוא אדם נפלא וספורטאי מלא בקלאס. נהגנו לבלות ולהתאמן ביחד. לא התקשרת אלי כל כך הרבה בשנתיים האחרונות. נחמד לראות שאתה חושב עלי דברים טובים. אני מאוד אוהב אותו כאדם מחוץ למגרש. במגרש, הוא אחד השחקנים הקשוחים ביותר שהתמודדתי איתם. זה עניין של זמן עד שתזכה בגראנד סלאם", אמר בחיוך ופנה למדבדב: "אם לא אכפת לחכות עוד כמה שנים…"

"השבועות האחרונים היו כמו רכבת הרים עבורי", המשיך נולה. "אני אסיר תודה לצוות שלי על כל התמיכה והאנרגיה שלהם. אני אוהב אתכם. יש הרבה תחושות מעורבות לגבי מה שקרה בחודש האחרון עם שחקני טניס שהגיעו לאוסטרליה, אבל אני חושב שבסוף זה היה טורניר מוצלח. זה לא היה קל, אבל נמארגנים צריכים להיות גאים בעצמם בזכות מה שהם הרכיבו ואפשרו לנו להגיע לכאן. רוד לייבר ארנה, אני אוהב אותך כל שנה יותר ויותר. סיפור האהבה שלנו נמשך. תודה רבה".

נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | PAUL CROCK / Contributor

"אף פעם לא קל לדבר רגע אחרי שהפסדת בגמר גראנד סלאם, אבל אני אעשה כמיטב יכולתי", אמר מדבדב. "מזל טוב לנובאק. תשע זכיות באוסטרליה זה מדהים וזו לא תהיה הזכייה האחרונה שלו. פגשתי את נובאק לראשונה כשהייתי במקום ה-500 או 600 בעולם. חשבתי לעצמי 'הוא לא הולך לדבר איתי, כי הוא מדורג ראשון בעולם'. הייתי ממש ביישן והערצתי אותו. הוא דיבר איתי כאילו אני חבר. הוא מעולם לא השתנה – הוא תמיד היה ספורטאי נהדר וחבר נהדר".

מדבדב סיכם: "תודה לאשתי ולמאמן שלי. זה לא היה היום הכי טוב שלי, אבל תודה שהייתם כאן איתי. לסיום, אני רוצה להודות לכם המארגנים שהזמנתם אותנו לכאן. רציתי מאוד להפוך את המשחק הזה ליותר ארוך ומשעשע עבור הקהל, אבל היום זה לא היה היום שלי. תודה שתמכתם בי".

נובאק ג'וקוביץ', דניל מדבדב
נובאק ג'וקוביץ', דניל מדבדב | Cameron Spencer / Staff
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Cameron Spencer / Staff
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' | Cameron Spencer / Staff
דניל מדבדב
דניל מדבדב | Matt King / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי