צוקרמן שמט יתרון, לשם איזן ל-1:1 נגד אוקראינה

עידן לשם | Orhan Cicek/Anadolu Agency via Getty Images

גביע דייויס: המחבט הבכיר של ישראל גבר על סטחובסקי ומחק את ההפסד במשחק הראשון. המדורג 799 ניצח 1:6 את מרצ'נקו במערכה הראשונה והוביל 0:3 בשנייה, אך חווה ירידה גדולה ביכולת ונוצח

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל פתחה היום (שישי) בצורה מאוזנת את ההתמודדות מול אוקראינה בבית מספר 1 של גביע דייויס. דניאל צוקרמן הפסיד במשחק הראשון לאיליה מרצ'נקו, אך לאחר מכן עידן לשם ניצח את סרגיי סטחובסקי ואיזן ל-1:1 בין הנבחרות.

סרגיי סטחובסקי (194) – עידן לשם (387) 6:3, 3:6, 6:2

בתוך שעה ו-37 דקות בלבד, לשם הצליח לייצר הפתעה גדולה מול סטחובסקי בן ה-35. הישראלי הצליח להתיש את יריבו, דבר אשר התבטא במיוחד במערכה השלישית של המשחק. מצד אחד, לשם ניצח את המערכה הראשונה אחרי שהשיג שתי שבירות, אך במהלך המערכה השנייה הוא נשבר בעצמו על ידי האוקראיני, והמשחק הלך למערכה מכרעת. סטחובסקי התקשה לעמוד בקצב של לשם, שניצל את העייפות של יריבו, נשבר שוב והפסיד.

לשם. איזן את התוצאה במגרש באוקראינה | Orhan Cicek/Anadolu Agency via Getty Images

איליה מרצ'נקו (177) – דניאל צוקרמן (799) 6:1, 3:6, 2:6

למרות הפתעה גדולה במערכה הראשונה, צוקרמן יצא מאוכזב מאוד. הישראלי שמשחק בעיקר במכללות בארצות הברית פגש את מרצ'נקו, הטניסאי הבכיר של אוקראינה, ולאחר מערכה אחת צוקרמן ניצח 1:6 אדיר. היה נראה שהישראלי דהר גם בתחילת המערכה השנייה כשהוביל 0:3, אבל אז התעורר יריבו בן ה-33, ביצע מהפך וניצח 3:6. במערכה השלישית הקרב הוכרע לאחר שמרצ'נקו שבר פעמיים את צוקרמן בדרך ל-2:6 וניצחון במשחק.

צוקרמן. שמט יתרון מבטיח | Orhan Cicek/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי