צפו בדרמה במיאמי: פוספיסיל קילל שופט ושבר מחבט

ואשק פוספיסיל | Matthew Stockman/Getty Images

תקרית חריגה בטורניר הטניס היוקרתי: הקנדי המדורג 67 בעולם איבד את העשתונות ויצא נגד הנהלת ה-ATP במהלך משחקו נגד מקדונלד האמריקאי, לאחר שהחטיא חבטה פשוטה. בהמשך התנצל: "זלזלתי במשחק שאני אוהב, מצטער"

(גודל טקסט)

טורניר מיאמי היוקרתי חזר לפעילות לאחר שנת היעדרות מהסבב עקב מגיפת הקורונה, כאשר אתמול (רביעי) נפתחו משחקי הסיבוב הראשון אצל הגברים והנשים (שמשודרים בחבילת הערוצים של ספורט1). במהלך אחד המשחקים, שבו התמודדו זה מול זה מקנזי מקדונלד האמריקאי (120 בעולם) ו-ואשק פוספיסיל הקנדי (67 בעולם), התרחש אירוע ביזארי ולא שגרתי.

לקראת סוף המערכה הראשונה, פוספיסיל התרגז לאחר שהחטיא מכה פשוטה וריסק את מחבטו ברצפה. לאחר שהפסיד את המערכה, הטניסאי התיישב בכיסאו והוציא את התסכול על שופט הכיסא כשהרים את קולו עליו והטיח בו צרור של קללות, שבין היתר כוונו לעבר הנהלת סבב ה-ATP.

כזכור, פוספיסיל חבר לנובאק ג'וקוביץ' במטרה להקים ארגון שחקנים חדש שיחליף את ארגון השחקנים הנוכחי, וההתפרצות האחרונה לא תוסיף כבוד למטרה. אגב, במשחק עצמו הפסיד הקנדי לאחר שלוש מערכות בתוצאה 6:3, 4:6, 6:3.

צפו בהתפרעות של פוספיסיל

לאחר ההתמודדות פוספיסיל פרסם התנצלות על מעשיו באמצעות חשבון הטוויטר שלו, שם צייץ: "אני רוצה להתנצל בכנות על התנהגותי על המשטח במיאמי, מוקדם יותר היום. זלזלתי במשחק שאני אוהב ואני מצטער מעומק ליבי. הביטחון שלי התערער במהלך פגישה בין שחקנים לאנשי הנהלת ה-ATP אתמול ולא הבנתי כמה הרגשות האלה השפיעו עליי עד שעליתי למשטח. אני מתנצל שוב על התנהגותי והשפה שבה השתמשתי".

בהמשך היום ייכנסו למעגל המשחקים גם המדורגים הבכירים בטורניר, כשבגברים יעלו לשחק בין היתר פרננדו ורדאסקו (ספרד, 37 בעולם), מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 45 בעולם) וקווין אנדרסון (דרום אפריקה, 91 בעולם). אצל הנשים, תעלה לשחק אשלי בארטי המדורגת ראשונה בעולם כשתתמודד נגד כריסטינה קוצ'ובה (סלובקיה, 149 בעולם), כאשר גם סימונה האלפ (רומניה, 3 בעולם), ארינה סבאלנקה (בלארוס, 7 בעולם) ופטרה קביטובה (צ'כיה, 9 בעולם) ישחקו במהלך היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי