נדאל בראיון: "אני ופדרר לא חברים קרובים"

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל
רוג'ר פדרר ורפאל נדאל | Gettyimages

הטניסאי הספרדי סיפק אמירה מפתיעה לגבי יריבו השוויצרי: "לא אספר לו שכואבת לי הברך לפני משחק נגדו"

(גודל טקסט)

רבים מגדירים את היריבות בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל כגדולה ביותר בהיסטוריית הטניס, כאשר חלק אף טוענים כי היא מהגדולות שנראו בספורט העולמי בכלל. השניים נאבקים זה בזה כבר כמעט 17 שנה, כשבפרק זמן זה סיפקו עשרות משחקים, חלקם בלתי נשכחים.

השוויצרי והספרדי ידועים כיריבים על המגרש, אך לעומת זאת מחוצה לו הם נראו לא פעם כחברים ששוררת ביניהם מערכת יחסים ידידותית. בסוף השבוע האחרון נדאל סיפק ראיון לאתר 'tennishead', בו סיפק אמירה מעט מפתיעה: "אני ורוג'ר מקיימים ידידות לאורך השנים, אבל אנחנו לא חברים קרובים. אני לא אספר לו שכואבת לי הברך לפני שאעלה למשחק מולו".

השור ממאיורקה הרגיע ואמר כי "אנחנו יכולים להתקשר אחד לשני בכל זמן ולדבר על כל דבר. למעשה, דיברתי איתו היום!". לגבי מצבו הרפואי, אמר נדאל: "אני רוצה להיות תחרותי ומוכן היטב לקראת מונטה קרלו ושאר עונת החימר, שהיא התקופה החשובה ביותר בשנה עבורי. אני עובד קשה עבור מטרה זו".

רפאל נדאל | Shaun Botterill/Getty Images

כזכור, אשתקד נדאל השתווה לפדרר במקום הראשון בטבלת תארי הגראנד סלאם של כל הזמנים, לאחר שזכה בפעם ה-13 ברולאן גארוס. לשניהם יש 20 תארים והם מקדימים את נובאק ג'וקוביץ שנמצא במקום השלישי עם 18 תארים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי