מדבדב, רובלב וציציפאס כבר ברבע, בארטי וסביטולינה בחצי

דניל מדבדב | Michele Eve Sandberg/Icon Sportswire via Getty Images

צמד הרוסים והיווני הרשימו ועלו לשלב שמונה האחרונים בטורניר מיאמי, דייגו שוורצמן הופתע וסיים את דרכו. בנשים, שלב רבע הגמר בעיצומו, האוסטרלית והאוקראינית ניצחו וייפגשו לקרב מסקרן בחצי הגמר

(גודל טקסט)

טורניר מיאמי היוקרתי (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) נכנס לשלבים המכריעים שלו כאשר תמונת רבע גמר הגברים הושלמה הלילה (בין שלישי לרביעי). במוקד, דניל מדבדב המשיך את הריצה שלו וסטאפנוס ציציפאס לא התקשה מול לורנצו סונגו. גם אנדריי רובלב, רוברטו באוטיסטה אגוט ויאניק סינר יהיו בין שמונה האחרונים. אצל הנשים, שניים ממשחקי רבע הגמר כבר שוחקו, כאשר אשלי בארטי ואלינה סביטולינה חגגו העפלה לארבע האחרונות.

נתחיל עם הגברים, כאשר שם קיבלנו לילה עמוס במשחקי שמינית הגמר. כאמור, מדבדב (מדורג שני בעולם וראשון בתחרות) העפיל לסיבוב הבא לאחר ניצחון 4:6 ו-3:6 נוח על פרנסס טיאפו (ארה"ב, 58). בשלב רבע הגמר ימתין לו הספרדי המסוכן, באוטיסטה אגוט (12), שהציל נקודת משחק והתגבר על 23 אייסים נגד האמריקאי הענק ג'ון איזנר (28) לפני שניצח 3:6, 6:4, 6:7.

גם סטפנוס ציציפס (יוון, 5) יהיה בשלב הבא אחרי שגבר 2:6, 6:7 על סונגו האיטלקי (34). שם יתמודד נגד הוברט הורקאש הפולני (37) שניצח 6:4, 3:6, 6:7 במשחק מורט עצבים את מילוש ראוניץ' (19) הקנדי, שדורג בשיאו במקום השלישי בעולם.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1040052

נמשיך עם אנדריי רובלב, הרוסי המדורג שמיני בעולם, שניצח 4:6, 4:6 את מארין צ'יליץ' הוותיק (45) ויפגוש ברבע הגמר את סבסטיאן קורדה (ארה"ב, 87) שהפתיע 3:6, 6:4, 5:7 את דייגו שוורצמן הארגנטינאי המדורג תשיעי. תמונת שמונה האחרונים הושלמה כאשר יאניק סינר האיטלקי הצעיר בן ה-19 (31) דרס 3:6, 2:6 את אמיל רוסובורי (פינלנד, 83) ואלכסנדר בובליק חזר מפיגור מערכה כדי לנצח 7:6, 3:6, 4:6 את טיילור פריץ המקומי (32).

בטורניר הנשים, שלב רבע הגמר כבר נמצא בעיצומו ושתי שחקניות הבטיחו את מקומן בחצי הגמר. הבולטת מביניהן היא המדורגת ראשונה בעולם, אשלי בארטי האוסטרלית. היא גברה 4:6, 7:6, 3:6 על ארינה סבאלנקה (בלארוס, 8) אחרי משחק קשה שנמשך שעתיים ו-16 דקות. בשלב הבא היא תפגוש לעוד דו קרב מסקרן את המדורגת חמישית בעולם, אלינה סביטולינה האוקראינית, שניצחה בקלילות מפתיעה 3:6, 2:6 את אנסטסיה סבסטובה (לטביה, 57) והבטיחה את מקומה בחצי הגמר של הטורניר היוקרתי.

אשלי בארטי | Michele Eve Sandberg/Icon Sportswire via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי