לא עמדו בלחץ: מדבדב הפסיד והודח, גם אוסקה בחוץ

רוברטו באוטיסטה אגוט | Michael Reaves/Getty Images)

הפייבוריטים לתואר אצל הגברים והנשים הופתעו וסיימו את דרכם במיאמי. הרוסי הפסיד לבאוטיסטה אגוט בשתי מערכות קלות, היפנית חטפה תבוסה מסאקארי. סינר העפיל, גם אנדרסקו תהיה בארבע האחרונות

(גודל טקסט)

טורניר מיאמי (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) סיפק לנו הלילה (בין רביעי לחמישי) שתי הפתעות גדולות, אחת ברבע גמר הגברים כאשר רוברטו באוטיסטה אגוט הדיח את הפייבוריט הראשי לתואר דניל מדבדב, בעוד אצל הנשים מריה סאקארי דרסה את נאומי אוסקה. גם יאניק סינר עלה לחצי הגמר, ביאנקה אנדרסקו השלימה את תמונת ארבע האחרונות בטורניר הנשים.

אצל הגברים, לא היה ספק כי בהיעדרם של נובאק ג'וקוביץ, רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ודומיניק ת'ים, דניל מדבדב יהיה זה שינצל את ההזדמנות וילך עד הסוף בטורניר היוקרתי. מי ששם סוף לתקוות הללו היה באוטיסטה אגוט (12 בעולם), שבתצוגת מופת שבר את יריבו הרוסי שלוש פעמים מבלי להישבר בעצמו פעם אחת ועלה לחצי הגמר לאחר ניצחון 4:6, 2:6.

זוהי הפעם השלישית שמדבדב ובאוטיסטה אגוט נפגשים ראש בראש, כאשר כעת המאזן עומד על 0:3 מרשים לזכות הספרדי, שיפגוש בשלב הבא את אחד הצעירים המבטיחים בסבב, יאניק סינר (32) האיטלקי. הנער בן ה-19 העפיל לחצי גמר בטורניר מסדרת מאסטרס 1000 לראשונה בקריירה שלו, לאחר שגבר 6:7, 4:6 על אלכסנדר בובליק הקזחי (44). כאמור, סינר ובאוטיסטה אגוט ייפגשו בחצי הגמר ויילחמו על הזכות לעלות לגמר הטורניר היוקרתי.

דניל מדבדב ורוברטו באוטיסטה אגוט | Michael Reaves/Getty Images
יאניק סינר | Michele Eve Sandberg/Icon Sportswire via Getty Images

גם אצל הנשים קיבלנו הפתעה גדולה. אחת המועמדות הבכירות ללכת עד הסוף, אם לא הבכירה שבהן, במיוחד בהתחשב בכושרה הנוכחי, הייתה נאומי אוסקה. היפנית המדורגת שנייה בעולם החזיקה ברצף של 23 נצחונות שנמתח מפברואר 2020 ועד למשחק הנוכחי, רצף שכלל בתוכו זכיות באליפות ארה"ב הפתוחה אשתקד ואליפות אוסטרליה הפתוחה מוקדם יותר השנה.

מריה סאקארי (יוון, 25) דאגה שהרצף יגיע לסיומו, כאשר מחצה את אוסקה 0:6, 4:6 ועלתה לשלב ארבע האחרונות, שם תתמודד מול ביאנקה אנדרסקו (9). הקנדית בת ה-20 ניצחה 4:6, 6:3, 3:6 את שרה סוריבס טורמו (ספרד, 58) בקרב חפירות שנמשך שעתיים ו-35 דקות. השתיים ישחקו זו מול זו בחצי הגמר במטרה להעפיל לגמר ולפגוש את המנצחת בחצי הגמר השני שיפגיש את הראשונה בעולם אשלי בארטי ואת החמישית בעולם אלינה סביטולינה ׁ(22:00, שידור ישיר בספורט2).

אוסקה. רצף 23 הנצחונות שלה הגיע לסיומו | Michael Reaves/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי