רובלב עלה לחצי הגמר במיאמי, ציציפאס ספג קאמבק והודח

אנדריי רובלב | Michael Reaves/Getty Images

טורניר מיאמי: הרוסי גבר בשתי מערכות על קורדה האמריקאי, בדרך למפגש עם הורקאץ' שחזר מפיגור לניצחון 1:2 על היווני. בנשים, אנדרסקו העפילה לגמר לאחר שהכניעה בשלוש מערכות את סקארי, בארטי הדיחה את סביטולינה

(גודל טקסט)

טורניר המאסטרס 1000 במיאמי (המשודר בחבילת הערוצים של ספורט1) מתקרב לסיומו והלילה (בין חמישי לשישי) הושלמה תמונת חצי הגמר בגברים, לאחר שאנדריי רובלב המדורג שמיני בעולם הדיח את סבסטיאן קורדה. מוקדם יותר, הוברט הורקאץ' ביצע קאמבק מרשים וניצח את סטפאנוס ציציפאס. בנוסף, בנשים נקבע משחק הגמר ובו ביאנקה אנדרסקו, שגברה על מריה סקארי, תפגוש את אשלי בארטי שדילגה מעל אלינה סביטולינה.

רובלב הרוסי שמט יתרון של 3:5 בכל אחת מהמערכות ואף פיגר 4:2 בשובר השוויון של המערכה השנייה, אך בסופו של דבר השלים 5:7, 6:7(7:9) על יריבו האמריקאי (87 בעולם). בשלב הבא יפגוש רובלב את הורקאץ' הפולני (26 בעולם), שהתאושש מצורה מרשימה מפתיחה רעה נגד ציציפאס. לאחר שהפסיד 6:2 במערכה הראשונה וממצב של פיגור 2:0 בשנייה, כשיריבו מוביל 15:40 במשחקון השלישי, הורקאץ' הגיב עם שתי שבירות בדרך ל-3:6 שהשווה את התוצאה במשחק ולאחר מכן הסתפק בשבירה אחת נוספת כדי לנצח 4:6 במערכה השלישית ו-1:2 במשחק כולו. המנצח בינו לבין רובלב יתמודד מול יאניק סינר או רוברטו באוטיסטה-אגוט, שישחקו בחצי הגמר השני.

צפו בתקציר ההפסד של ציציפאס

בנשים, אנדרסקו (קנדה, 8 בעולם) העפילה לגמר הראשון שלה מאז שזכתה באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2019. במערכה הראשונה אנדרסקו הצילה שתי נקודות מערכה בתוך שובר השוויון, בדרך ל-6:7(7:9). משם המשיכה לשבירה נוספת שהעניקה לה יתרון 1:3 במערכה השנייה, אלא שסקארי היווניה הגיבה בשתי שבירות רצופות וניצחה 3:6 שקבע שוויון 1:1 בהתמודדות. במערכה האחרונה כל אחת מהטניסאיות שברה פעמיים וזה שוב נגרר לשובר שוויון, בו אנדרסקו השלימה 4:7 וניצחון 1:2 בדרך לקרב על התואר.

לפני כן, בארטי הראשונה בסבב ה-WTA רשמה את ניצחונה ה-11 ברציפות בטורניר מיאמי, בו זכתה ב-2019 (אשתקד לא התקיים בגלל הקורונה). האוסטרלית הכניעה 3:6, 3:6 את אלינה סביטולינה (אוקראינה, 5 בעולם) והעפילה לגמר השני שלה ב-2021, כשהיא במאזן של 12 ניצחונות לעומת שני הפסדים מתחילת השנה.

צפו בבארטי מנצחת את סביטולינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי