הפתעה גדולה: ג'וקוביץ' הודח בשמינית גמר טורניר מונטה קרלו

נובאק ג'וקוביץ' | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

הסרבי המדורג ראשון בעולם שיחק רע, הפסיד לדן אוואנס הבריטי (33 בעולם) לאחר 4:6, 5:7 ועף בשלב המוקדם של טורניר החימר היוקרתי. נדאל ניצח, גם ציציפאס העפיל. זברב הודח

(גודל טקסט)

הפתעת ענק בטורניר מונטה קרלו (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1). תחרות החימר היוקרתית מסדרת המאסטרס 1000 סיפקה היום (חמישי) סנסציה, כאשר דן אוואנס הבריטי (33 בעולם) גבר 5:7, 4:6 על המדורג ראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ' והעפיל לרבע גמר הטורניר בפעם הראשונה בקריירה שלו.

הסרבי, שבסיבוב הקודם גבר בשתי מערכות קלילות על יאניק סינר האיטלקי המצוין, נראה היום לא במיטבו וכראיה לכך הוא רשם לא פחות מ-45 שגיאות לא מחויבות. אוואנס ידע לנצל זאת עד תום כששבר את יריבו חמש פעמים במהלך ההתמודדות, עובדה שסייעה לו לנצח בשתי מערכות ולהבטיח את מקומו בשלב הבא, שם יפגוש את דויד גופן הבלגי (15) שגבר 4:6, 6:7 על אלכסנדר זברב הגרמני (6) בתום שתי מערכות צמודות.

כעת, לאחר שג'וקוביץ' סיים את דרכו בתחרות מוקדם מהצפוי, הפייבוריט הגדול לתואר הוא רפאל נדאל כמובן. הספרדי המדורג שלישי בעולם, שזכה בטורניר הנערך בריביירה הצרפתית 11 פעמים בעבר, פירק 1:6, 1:6 את גריגור דימיטרוב הבולגרי (17) בתוך 55 דקות בלבד ושיפר את מאזן הראש בראש שלו ל-1:14 מול דימיטרוב. ברבע הגמר, "מלך החימר" ישחק מול המנצח במפגש בין אנדריי רובלב (רוסיה, 8) לבין רוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד, 11).

אוואנס. הפתעה גדולה במונטה קרלו | Alexander Hassenstein/Getty Images
נדאל. הפייבוריט הברור לתואר | Alexander Hassenstein/Getty Images

במשחקי שמינית גמר נוספים, סטפאנוס ציציפאס היווני (5) ניצח 3:6, 4:6 נוח את כריסטיאן גארין (צ'ילה, 24) ויתמודד מול אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה המפתיע מספרד (58) שלאחר שגבר על מתאו ברטיני בסיבוב הקודם (10ׂ), ניצח גם את לוקאס פוי הצרפתי המתקמבק (86) בתוצאה 2:6, 6:7. גם פאביו פוניני, אלוף 2019 למי ששכח, (והאלוף המכהן עקב ביטול הטורניר אשתקד) יהיה ברבע הגמר. האיטלקי עבר את פיליפ קראיינוביץ' (סרביה, 37) עם 2:6, 6:7 וימתין למנצח בין פאבלו קרנו בוסטה (ספרד, 12) לבין קאספר רוד (נורבגיה, 27) על מנת לראות מול מי יתמודד בשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי