מלך החימר הודח: רפאל נדאל הפסיד לאלכסנדר זברב ברבע הגמר

רפאל נדאל | Clive Brunskill/Getty Images

השור ממאיורקה נכנע 6:4, 6:4 ופספס הזדמנות לזכות בפעם השישית ולראשונה אחרי ארבע שנים, הגרמני יתמודד מול דומיניק תים שנקלע לפיגור מערכה מול ג'ון איזנר וניצח 6:3, 3:6, 4:6. רוד יפגוש את ברטיני בחצי השני

(גודל טקסט)

היכונו לחצי גמר נפלא ויש שיגידו מפתיע בטורניר מדריד היוקרתי: "מלך החימר", רפאל נדאל, הפסיד היום (שישי) ברבע הגמר ומי שיתמודד מול דומיניק תים בשלב ארבע האחרונים יהיה אלכסנדר זברב הגרמני.

נדאל, המדורג שני בעולם וראשון בתחרות בבירת ספרד, היה הפייבוריט לזכות בתחרות על המשטח האהוב עליו מכל שבו הוא ממעט לפספס הזדמנויות, אבל היום הופתע ובגדול על ידי הגרמני שמדורג שישי בעולם. במערכה הראשונה נדאל כבר שבר את זברב ועלה ליתרון 2:4, אלא שהגרמני שבר מיד ל-4:3, השיב שבירה נוספת כדי לעלות ל-4:5 ובסופו של דבר ירד עם ארבעה משחקונים רצופים שידו הייתה בהם על העליונה ויתרון בתום הערכה הראשונה.

בשונה מהמערכה הראשונה, מי ששבר ביתרון 2:3 במערכה השנייה היה זברב, שבירה שלמעשה הספיקה לו כדי להכניע את "השור ממאיורקה" (שפספס הזדמנות לזכות בפעם השישית והראשונה מאז 2017), לנצח 4:6, 4:6 ולהעפיל לחצי גמר טורניר מדריד – שם כאמור יפגוש את המדורג רביעי בעולם, דומיניק תים האוסטרי.

אלכסנדר זברב | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

תים עלה לחצי הגמר במשחק הראשון של היום ולמעשה המתין לראות מי מבין נדאל או זברב יעלה לקרב מולו, לאחר שנקלע לפיגור מערכה מול ג'ון איזנר האמריקאי (39 בעולם) והפך כל הדרך ל-6:3, 3:6, 4:6 במשחק שארך שעה ו-56 דקות.

המשחקים נמשכו בשעות הערב המאוחרות וברבע הגמר השלישי היה זה קספר רוד הנורבגי (22) שתפס את המקום השלישי בחצי הגמר, הודות לניצחון 5:7, 1:6 על אלכסנדר בובליק הקזחי (44). היריב שלו נקבע במשחק המאוחר שנעל את היום ובו גבר האיטלקי מתאו ברטיני (10) על כריסטיאן גארין הצ'יליאני (25) בתוצאה 7:5, 3:6, 0:6.

דומיניק תים | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי