בן פתאל ניצח את ישי עוליאל וזכה בפיוצ'ר רמת השרון

ישי עוליאל, בן פתאל, ולנטינה ריסר, לינה גלושקו | לידור גולדברג, איגוד הטניס

פתאל (647 בעולם) ניצח 4:6, 4:6 את חברו לנבחרת הדייויס ואמר: "תודה על האפשרות לשוב ולהתחרות". בגמר הנשים, לינה גלושקו נוצחה 7:5, 6:1 ע"י ריסר משוויץ. לפני כן, ח"כ יואל רזבוזוב הגיע לברך את השחקנים

(גודל טקסט)

יום מעורב עבור הטניס הישראלי. היום (ראשון) נערכו הגמרים בטורנירי הגברים והנשים של תחרות הפיוצ'ר ברמת השרון, כאשר אצל הנשים לינה גלושקו נכנעה ליריבה משוויץ, ואצל הגברים בן פתאל זכה בתואר לאחר ניצחון על ישי עוליאל בדרבי ישראלי.

כאמור, פתאל (647 בעולם) ניצח את עוליאל (446), חברו לנבחרת הדייויס, בתוצאה 4:6, 4:6 ואמר בסיום: "תודה לאיגוד הטניס ומרכז הטניס שאירגנו את התחרות הזו ונתנו לנו הזדמנות לשוב ולהתחרות, ותודה רבה לקהל שהגיע לתמוך בי".

גם עוליאל התייחס למשחק כשאמר: "היה לבן ולי תענוג לשחק מול כל הקהל שהיה פה והעניק לנו אווירה טובה. כל הכבוד לבן על שבוע משחקים טוב ואני מקווה שגם בשבוע הבא יהיה לנו שבוע מוצלח לכל הישראלים, כיף שיש תחרויות בארץ". כפי שעוליאל ציין, כבר מחר תיפתח תחרות נוספת שתיערך בארץ, כאשר פיוצ'ר ירושלים ייצא לדרך במרכז הטניס בבירה.

ישי עוליאל, בן פתאל | לידור גולדברג, איגוד הטניס

אצל הנשים, לינה גלושקו (668) נכנעה 7:5, 6:1 בתום שתי מערכות לולנטינה ריסר השוויצרית (658) ותיאלץ להסתפק בסגנות. גלושקו אמרה בסיום: "תודה לכל הקהל שבא לראות אותנו, כל הכבוד ליריבה שלי ששיחקה טוב מאוד היום".

אגב, לפני המשחקים הגיע לברך את כלל השחקנים ח"כ יואל רזבוזוב, יו"ר השדולה לספורט בכנסת, שאמר: "כיף לראות שהספורט חוזר, המשחקים חוזרים, ושמחתי לראות שהגיע מספר לא מבוטל של שחקנים מחו"ל לתחרות הזו. ברכות לאיגוד הטניס שהיה אחד האיגודים הראשונים שהתחיל לייצר פעילות".

לינה גלושקו, ולנטינה ריסר | לידור גולדברג, איגוד הטניס
יואל רזבוזוב | לידור גולדברג, איגוד הטניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי