פיוצ'ר ירושלים: לשם מול עוליאל בחצי הגמר, גם גלושקו וקמחי עלו‎

ישי עוליאל
ישי עוליאל | ליאור דסקל

המדורג בכיר בגברים העפיל לאחר ניצחון 4:6 ו-3:6 על רוברטס מהבהאמה, יריבו בשלב הבא גבר על בן פתאל. אצל הנשים, גלושקו הביסה את דוארסט משווייץ ותתמודד מול יאשינה מרוסיה

(גודל טקסט)

שני ישראלים ושתי ישראליות העפילו היום (שישי) לחצי הגמר בפיוצ'ר לגברים ולנשים המתקיים השבוע במרכז הטניס והחינוך בישראל ירושלים (סך פרסים של 15 אלף דולר כל אחד). בגברים יתקיים מחר (10:30) בחצי הגמר דרבי ישראלי בין עידן לשם לישי עוליאל, בנשים העפילו לינה גלושקו ושביט קמחי. התחרות מאורגנת בשיתוף פעולה של איגוד הטניס, עיריית ירושלים ומרכזי הטניס והחינוך בישראל.

המדורג הבכיר בטורניר הגברים, עידן לשם, העפיל לחצי הגמר לאחר ניצחון 4:6 ו-3:6 על ג'סטין רוברטס מהבהאמה. ישי עוליאל (מדורג 3) פגש את בן פתאל, שניצח אותו ביום ראשון בגמר הפיוצ'ר ברמה"ש, וגמל לו עם ניצחון 6:7(4) 6:7(2). בחצי הגמר השני ישחקו אלכסנדר לזארוב מבולגריה וזיין קאהן מארה"ב.

בטורניר הנשים ניצחה לינה גלושקו (מדורגת 7) 2:6 ו-1:6, לאחר כשעה של משחק, את ג'ני דוארסט משוויעץ ותפגוש מחר ב-10:00 את אקטרינה יאשינה (3) מרוסיה. שביט קמחי גברה 6:3, 3:6 ו-5:7 לאחר 2:43 שעות של משחק על קלרה ולסלר מבלגיה. היא תפגוש בחצי הגמר (תעלה לאחר המשחק של גלושקו) את האלופה מהפיוצ'ר ברמה"ש, ולנטינה ריסר (6) משוויץ, שניצחה 6:7(5), 7:5 ו-4:6 את ניקול חירין מישראל לאחר 2:22 שעות.

בן פתאל
בן פתאל | ליאור דסקל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי