ג'וקוביץ' שרד מותחן מול ציציפאס ועלה לחצי גמר טורניר רומא

נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

במשחק שהופסק אתמול עקב הפסקת גשם, הסרבי חזר מפיגור מערכה ושבירה מול היווני וגבר עליו 6:4, 5:7, 5:7 במשחק שארך למעלה משלוש שעות. בשלב הבא, המדורג ראשון בעולם יתמודד מול סונגו שהפתיע את רובלב

(גודל טקסט)

לאחר ששני משחקי רבע גמר נדחו מאתמול עקב מזג אוויר, היום (שבת) הושלמה תמונת חצאי הגמר בטורניר רומא היוקרתי (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1). כאמור, לפני שסופת רעמים הספיקה להגיע לבירה האיטלקית, רפאל נדאל (3 בעולם) דילג לחצי הגמר לאחר ניצחון 3:6, 4:6 על אלוף מדריד הטרי אלכסנדר זברב (6). לפני כן, ריילי אופלקה האמריקאי (47) עלה גם הוא לשלב המתקדם אחרי שגבר 5:7, 6:7 על פדריקו דלבוניס (ארגנטינה, 64).

במשחק שהחל אתמול, נובאק ג'וקוביץ' (1) וסטפאנוס ציציפאס (5) נפגשו לקרב ענק כבר בשלב רבע הגמר. לאחר שההתמודדות הופסקה אתמול במצב של 4:6, 1:2 לזכותו של היווני, השניים חזרו היום למגרש וסיפקו משחק פנטסטי. במערכה השנייה, הסרבי חזר מפיגור שבירה וניצח 5:7. הדרמה האמיתית הגיעה במערכה השלישית, שם ציציפאס כבר הגיש למשחק במצב של 4:5 לטובתו, אך נשבר פעמיים ברצף, הפסיד 5:7 גם במערכה השלישית, והעניק את הכרטיס לארבע האחרונים לג'וקוביץ' המאושר.

יריבו של המדורג ראשון בעולם בשלב הבא יהיה לורנצו סונגו המפתיע. האיטלקי (33) חזר מפיגור מערכה וניצח 6:3, 4:6, 3:6 את אנדריי רובלב (רוסיה, 7). כאמור, חצאי הגמר יפגישו את רפאל נדאל מול ריילי אופלקה (החל מ-16:00, שידור ישיר בספורט1) ואת נובאק ג'וקוביץ' מול לורנצו סונגו (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1).

נובאק גו'קוביץ', סטפאנוס ציציפאס | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי