קלאסיקו: נדאל וג'וקוביץ' ניצחו וייפגשו בגמר טורניר רומא

רפאל נדאל | Clive Brunskill/Getty Images

הספרדי המדורג שלוש בעולם גבר 4:6, 4:6 על אופלקה האמריקאי (47) בזכות שבירה אחת בכל מערכה והעפיל לגמר, שם הוא יתמודד מול יריבו הסרבי שהזיע מול סונגו (33) לפני שניצח 3:6, 7:6, 2:6 וקבע קרב ענק על התואר

(גודל טקסט)

לאחר שמשחקי רבע הגמר הגיעו לסיומם רק לפני שעות בודדות עקב דחיית המשחקים מאמש, הערב (שבת) נערכו שני המשחקים בשלב חצי הגמר של טורניר רומא היוקרתי (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1). במוקד, רפאל נדאל ונובאק ג'וקוביץ' העפילו לגמר ויתמודדו זה מול זה בקרב ענק על כל הקופה.

שבוע וחצי לפני פתיחת הרולאן גארוס, רפאל נדאל (3 בעולם) נכנס לקצב. היום הוא פגש את ריילי אופלקה (ארה"ב, 47) הענק, שעבורו מדובר בחצי גמר ראשון בקריירה בטורניר מסדרת המאסטרס 1,000. על המגרש, הספרדי שבר פעמיים את יריבו וניצל יום רע במיוחד שלו בהגשות, כאשר אופלקה הכניס 52% בלבד מההגשות הראשונות אותן חבט. בסיום, מלך החימר עולה לגמר אחרי 4:6, 4:6 בתום שעה ו-32 דקות של טניס.

על מנת לרשום תואר מאסטרס ראשון מאז שזכה בטורניר מונטריאול בשנת 2019, השור ממאיורקה ייאלץ לעבור משוכה מעט יותר גבוהה: נובאק ג'וקוביץ'. הסרבי שרד מותחן לפני שגבר 3:6, 7:6, 2:6 על לורנצו סונגו (איטליה, 33) במשחקו השני אותו הוא מנצח היום, לאחר שגבר מוקדם יותר על סטפאנוס ציציפאס במשחק שנדחה מאתמול עקב מזג האוויר.

באשר להתמודדות נגד האיטלקי, ג'וקוביץ' כבר הגיש למשחק במערכה השנייה כששבר את יריבו והוביל 5:6, אך נשבר מיד בחזרה ונגרר לשובר שוויון, אותו הוא הפסיד 8:6 בדרך למערכה שלישית ומכרעת בה כבר הוכיח הסרבי את עליונותו עם שתי שבירות.

נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי