רולאן גארוס: ג'וקוביץ' יפגוש את פדרר ונדאל עוד לפני הגמר?

נובאק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

הגרלת אליפות צרפת הפתוחה סיפקה מפגשי ענק אפשריים, כאשר הסרבי והשוויצרי עשויים להתנגש כבר ברבע הגמר, בעוד מלך החימר צפוי להמתין להם בחצי. וגם: סרינה פותחת את המסע לעבר תואר מספר 24 והשוואת השיא של קורט

(גודל טקסט)

לאחר חודשים של המתנה, וכאשר הטורניר נדחה בשנה שעברה ושוחק בסופו של דבר רק בספטמבר, הרולאן גארוס ייפתח ביום ראשון הקרוב עם מיטב הכוכבים אצל הגברים והנשים. לקראת פתיחת הגראנד סלאם השני של העונה, נערכה היום (חמישי) הגרלת הטורניר וסיפקה לנו מספר בשורות גדולות, ובראשן: נובאק ג'וקוביץ', רפאל נדאל ורוג'ר פדרר יילחמו על כרטיס בודד לגמר.

הסיפור המרכזי מההגרלה הוא חזרתו של פדרר למגרשים, לאחר שהשוויצרי החמיץ את מרבית השנתיים האחרונות בסבב ולא הרבה לשחק מאז הפסיד בגמר ווימבלדון 2019 לג'וקוביץ'. הפנומן בן ה-39 (8 בעולם) יפתח את הופעותיו מול עולה מהמוקדמות, אך ברבע הגמר הוא עלול להיתקל במכשול גבוה במיוחד: הסרבי המדורג ראשון בעולם, שישחק מול טניס סנדגרן (ארה"ב 66) בסיבוב הראשון.

כאמור, מלבד פדרר וג'וקוביץ', גם נדאל נמצא באותו חצי ההגרלה עם שני הענקים, ובכך בעצם נקבע כי רק אחד מבין השלושה יעפיל לגמר. 'מלך החימר', שיחפש את זכייתו ה-14 בטורניר (!) יעשה את הסיפתח שלו מול אלכסיי פופירין (אוסטרליה, 62). השור ממאיורקה עתיד לפגוש ברבע הגמר את אנדריי רובלב הרוסי (7) במידה והוא ינצח את ארבעת משחקיו הראשונים.

נדאל. יזכה בתואר מספר 14 על החימר הצרפתי? | Clive Brunskill/Getty Images

בחצי התחתון של הגרלה, דומיניק תים (אוסטריה, 4) רוצה לעשות צעד נוסף ולזכות בתואר לאחר שהפסיד לנדאל פעמיים במשחק הגמר. הוא ישחק בסיבוב הראשון מול פבלו אנדוחאר (ספרד, 68), ואם יגיע לרבע הגמר ההגרלה עשויה לזמן לו את אלכסנדר זברב הגרמני (6), שיפתח מול עולה מהמוקדמות. בנוסף אליהם, סטפאנוס ציציפאס (יוון, 5) ודניל מדבדב (רוסיה, 2) נמצאים גם הם באותו רבע של ההגרלה ועתידים להתמודד זה מול זה במידה ויגיעו לשלב המתקדם.

אצל הנשים, האלופה המכהנת והמדורגת ראשונה בעולם, אשלי בארטי, תפתח את משחקיה מול ברנרדה פרה (ארה"ב, 70). איגה שביונטק (פולין, 9), סופיה קנין (ארה"ב, 5) ואלינה סביטולינה (אוקראינה, 6) עשויות להיות יריבותיה של האוסטרלית בדרך לגמר. ומה עם סרינה וויליאמס? האמריקאית בת ה-39 (8 בעולם), שרוצה לזכות בתואר הגראנד סלאם ה-24 שלה ובכך להשתוות למרגרט קורט שנמצאת במקום הראשון בכל הזמנים, תשחק בסיבוב הראשון מול אירנה קאמילה בגו (רומניה, 74). לאחר מכן, היא צפויה לפגוש בשמינית הגמר את פטרה קביטובה (צ'כיה, 12), את ארינה סבאנלקה ברבע הגמר (בלארוס, 4) ואת נאומי אוסאקה בחצי (יפן, 2). בהחלט דרך מסובכת עבור טניסאית העל.

סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי