דרמה גדולה בפריז: אוסאקה פרשה מהרולאן גארוס לאחר שנקנסה

נאומי אוסאקה | Clive Brunskill/Getty Images

היפנית שנקנסה לאור סירובה להגיע למסיבות העיתונאים הודיעה על פרישתה מהטורניר: "לא רציתי להיות הסחת דעת". המדורגת השנייה בעולם, שטוענת כי היא סובלת מדיכאונות כבר שלוש שנים, הודיעה כי תיקח הפסקה

(גודל טקסט)

טורניר הרולאן גארוס יצא לדרך אתמול (ראשון), עם דרמה גדולה מחוץ למגרש, כאשר המדורגת שנייה בעולם, נאומי אוסאקה, נקנסה בעקבות הסירוב שלה להגיע למסיבת העיתונאים לאחר ניצחונה בסיבוב הראשון. ארבעת טורנירי הגרנד סלאם פרסמו הודעה משותפת לפיה הם מאיימים להטיל סנקציות נוספות נגד הטניסאית אם תמשיך בהתנהגות, והיום היא הודיעה באופן דרמטי על פרישתה מהטורניר.

היפנית, שנימקה כי היא מסרבת להגיע למסיבות העיתונאים בעקבות מצבה הנפשי, רשמה היום ברשתות החברתיות כי היא "לא רצתה להיות הסחת דעת בטורניר. כעת אשאר לזמן מה מחוץ למגרשים. כשתגיע העת, אני ארצה לדבר עם הטור המארגן כדי למצוא דרכים לשיפור עבור השחקנים, האוהדים והתקשורת. כתבתי לראשי הטורניר באופן פרטי כי אני מתנצלת וכי אשמח לשוחח אתם לאחר הטורניר".

אוסאקה סיפרה כי היא סובלת מדיכאון מאז אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2018, אז זכתה בטורניר גרנד סלאם בפעם הראשונה בקריירה שלה. בהמשך היא הוסיפה כי לקראת הטורניר בפריז היא חשה פגיעה: "חשבתי שזה יהיה נכון לחשוב על טובתי, ולכן דילגתי על מסיבות העיתונאים. הודעתי על כך מראש מכיוון שאני חושבת שחלק מהחוקים מיושנים בחלקם, ורציתי להדגיש את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי