Sport1 Banner

זברב, מדבדב וציציפאס עלו לשמינית הגמר, סבלנקה הודחה

אלכסנדר זברב | CHRISTOPHE ARCHAMBAULT/AFP via Getty Images

רולאן גארוס: הגרמני העפיל לסיבוב הרביעי לאחר שגבר 2:6, 5:7, 2:6 על ג'רה, המדורג שני בעולם חלף על פני אופלקה והיווני ניצח את איזנר. בנשים: הבלארוסית הפסידה לפבליוצ'נקובה, סרינה הביסה את קולינס

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי של הרולאן גארוס יצא היום (שישי) לדרך. אמנם נובאק ג'וקוביץ', רפאל נדאל ורוג'ר פדרר ישחקו רק מחר, אבל זכינו לראות  את אלכסנדר זברב (6) מבטיח את הכרטיס לשמינית לאחר ניצחון 2:6, 5:7, 2:6 חלק על לאסלו ג'רה הסרבי (55).

לצד הגרמני הצטרפו לשלב 16 האחרונות גם קיי נישיקורי שניצל פרישה של הנרי לאקסונן (150) השוויצרי לאחר, שזה הפסיד במערכה הראשונה ופדריקו דלבוניס הארגנטינאי שרשם הישג שיא בגרנד סלאם עם 4:6, 1:6, 3:6 על פאביו פוניני האיטלקי. מאוחר יותר גם המדורג שני בעולם דניל מדבדב העפיל לשלב הבא ללא קושי לאחר 4:6, 2:6, 4:6 על ריילי אופלקה, ובמשחק המרכזי סטפנוס ציציפס ניצח 7:5, 3:6, 7:6, 1:6 את ג'ון איזנר.

בנשים נרשמה הפתעה גדולה כאשר אירנה סבלנקה המדורגת רביעית בעולם הפסידה בשלוש מערכות לאנסטסיה פבליוצ'נקובה הרוסייה (32). סרינה וויליאמס (8) לעומת זאת לא התקשתה וניצחה את דניאל רוז קולינס תוך פחות משעה וחצי לאחר 4:6, 4:6. בנוסף גם ילנה ריבאקינה, תמרה זידנשק ו-ויקטוריה אזרנקה המשיכו לסיבוב הרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי