פדרר שוקל לפרוש מרולאן גארוס כדי להתכונן לווימבלדון

רוג'ר פדרר | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

אחרי שהעפיל לשמינית הגמר בצרפת, השווייצרי שמתאושש מפציעה עלול לוותר על המשחק נגד ברטיני על מנת להגיע מוכן פיזית לגרנד סלאם הבא: "אראה מה נכון עבורי. ייתכן שזה הזמן המושלם לנוח"

(גודל טקסט)

למרות שחזר לפעילות רק לאחרונה, לאחר שהתאושש משני ניתוחים בברך, רוג'ר פדרר נראה יחסית טוב עד כה ברולאן גארוס. אלא שאחרי ההעפלה לשמינית הגמר באליפות צרפת הפתוחה אתמול (שבת), השווייצרי שוקל לפרוש מהתחרות על מנת לנוח לקראת עונת הדשא, אשר תכלול את הטורניר בו הוא מחזיק בשיא הזכיות – ווימבלדון.

פדרר נזקק לארבע מערכות, ששלוש מתוכן נגררו לשובר שוויון, כדי לגבור על דומיניק קופפר. מחר הוא אמור לפגוש את מתאו ברטיני בסיבוב הרביעי ברולאן גארוס, אולם שיאן הזכיות בטורנירי גרנד סלאם אמר כי "ייתכן שזה הזמן המושלם לנוח". פדרר השתתף בשישה משחקים בלבד מאז שחזר לסבב ועדיין לא הגיע לשיא כושרו הגופני. לכן, הוא עשוי לתעדף מנוחה על פני שחיקת גופו על משטח החימר, בו לרפאל נדאל ולנובאק ג'וקוביץ' יש יתרון עליו.

"אני מנתח את המשחקים לעומק לקראת ההמשך. אעשה את אותו הדבר ביום ראשון, כי אני צריך להחליט אם אני ממשיך לשחק או לא. אם זה סיכון גבוה מדי להמשיך לסחוט את עצמי, או שזה הזמן המושלם לנוח", אמר פדרר בן ה-39, שהסביר כי השינויים בלוח הזמנים בסבב מהווים שיקול מרכזי עבורו: "בגלל שאין לי שבוע בין הטורניר הזה להאלה כמו בדרך כלל, אבדוק מה נכון עבורי לקראת ווימבלדון. יש מצב שאשחק חמש מערכות במשחק הבא ואני לא יודע איך אתעורר יום לאחר מכן. זו תקופה שונה בשבילי כרגע".

רוג'ר פדרר | Fabrice COFFRINI / AFP) (Photo by FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי