הפתעה: סרינה הודחה בשמינית הגמר. מדבדב וציציפאס ייפגשו ברבע

סרינה וויליאמס | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

רולאן גארוס: האמריקאית (7) נכנעה לריבאקינה בשתי מערכות חלקות וסיימה את דרכה בתחרות מוקדם מן הצפוי. הרוסי הביס את גארין 2:6, 1:6, 5:7 וישחק מול היווני (5), שדרס 3:6, 2:6, 5:7 את קרנו בוסטה הספרדי

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק מאז החל, הרולאן גארוס נכנס לשלביו המכריעים, והיום (ראשון) נפתח שלב שמינית הגמר בטורנירי הגברים והנשים במקביל להודעה הדרמטית של רוג'ר פדרר בה הוא הודיע על פרישה מהטורניר. במוקד: דניל מדבדב וסטפאנוס ציציפאס עלו לרבע הגמר, בעוד אצל הנשים תמרה זידאנסק רשמה היסטוריה, בניגוד לויקטוריה אזרנקה שהודחה.

נתחיל עם מדבדב. הרוסי (2 בעולם) דרס 2:6, 1:6, 5:7 את כריסטיאן גארין (צ'ילה, 23), ובכך עלה לרבע הגמר בצרפת בפעם הראשונה בקריירה שלו. מעבר לכך, עד הטורניר הנוכחי, מדבדב לא ניצח ולו משחק אחד בגראנד סלאם היחיד שנערך על חימר. בשלב הבא תמתין לו משוכה יותר גבוהה: ציציפאס (5), שניצח 3:6, 2:6, 5:7 מרשים על מומחה החימר הספרדי פבלו קרנו בוסטה (12). אגב, מאזן הראש בראש בין השניים עומד על 1:6 חד צדדי לטובתו של הרוסי.

דניל מדבדב | Adam Pretty/Getty Images

אצל הנשים, זידאנסק הסלובנית (85) התקשתה במערכה הראשונה נגד סורנה קירסטאה (רומניה, 54), אך הצליחה לנצח 4:7 בשובר השוויון בדרך ליתרון 0:1 במערכות, שהוציא ליריבתה את האוויר מהמפרשים בדרך ל-1:6 קל במערכה השנייה. בכך, זידאנסק הופכת לסלובנית הראשונה אי פעם שמעפילה לשלב רבע גמר בטורניר גראנד סלאם כלשהו. בשלב הבא, הטניסאית בת ה-23 תשחק מול פאולה באדוסה (ספרד, 35), שניצחה 4:6, 6:3, 2:6 את מרקטה וונדרוסובה (צ'כיה, 21)

אכזבה גדולה לחובבי הענף נרשמה במשחק שפתח את היום באצטדיון "פיליפ שאטרייה", כאשר ויקטוריה אזרנקה (בלארוס, 16) איבדה יתרון 0:1 במערכות ונכנעה 5:7, 6:3, 6:2 לאנסטסיה פבליוצ'נקובה (רוסיה, 32). יריבתה בשלב הבא תהיה אלנה ריבאקינה (קזחסטן, 22), שהצליחה להתעלות על ההפתעה מהבוקר ולהדיח את סרינה וויליאמס (ארה"ב, 8) עם 3:6, 5:7 סנסציוני. בכך נקבע כי האמריקאית האגדית תיאלץ לחפש את תואר הגראנד סלאם ה-24 שלה במקום אחר על מנת להשתוות למרגרט קורט במקום הראשון בטבלת כל הזמנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי