פבליוצ'נקובה תפגוש את קרייצ'יקובה בגמר הרולאן גארוס

אנסטסיה פבליוצ'נקובה | Mustafa Yalcin/Anadolu Agency via Getty Images

הרוסייה רשמה את הישג השיא שלה בגראנד סלאם לאחר 5:7, 3:6 על המדורגת במקום ה-85 בעולם. הצ'כית מהמקום ה-33 בעולם, הפתיעה את מריה סאקארי בשלוש מערכות

(גודל טקסט)

חצי גמר הנשים ברולאן גארוס יצא היום (חמישי) לדרך. במשחק המוקדם אנסטסיה פבליוצ'נקובה קיבלה את הכרטיס הראשון לגמר לאחר ניצחון חלק על תמרה זידנשק. את הכרטיס הנוסף קיבלה ברבורה קרייצ'יקובה  שניצחה את מריה סאקארי בשלוש מערכות.

אנסטסיה פבליוצ'נקובה – תמרה זידנשק (5:7, 3:6)

הרוסייה מהמקום ה-31 בעולם עלתה לראשונה בקריירה לגמר גראנד סלאם. דווקא בתחילת המשחק זידנשק שברה במשחקון הראשון, אך פבליוצ'נקובה שברה פעמיים נוספות ועלתה ל-3:5 והשיגה 5:7 לאחר 53 דקות. המערכה השנייה עברה חלק הרבה יותר עבור פבליוצ'נקובה, שעלתה ל-1:4 מהיר. זידנשק עוד הספיקה לשבור פעם אחת, אך נשברה במשחקון הבא ונוצחה 6:3 וסיימה את דרכה בטורניר.

תמרה זידנשק | Adam Pretty/Getty Images

ברבורה קרייצ'יקובה – מריה סאקארי  (5:7, 6:4, 7:9)

בדיוק כמו פבליוצ'נקובה, גם הצ'כית מהמקום ה-33 בעולם העפילה לראשונה לגמר בצרפת, אך היא נאלצה להזיע הרבה יותר. המערכה הראשונה שכללה לא פחות משש שבירות, הסתיימה ב-5:7 לקרייצ'יקובה. היווניה התעשתה וניצחה 4:6 במערכה השנייה והייתה במרחק של משחקון אחד בלבד מניצחון לאחר שהובילה 3:5 במערכה השלישית, אך קרייצ'יקובה התעוררה בדיוק בזמן כאשר הפכה ל-5:6 שתורגם בסופו של דבר ל-7:9 דרמטי בתום 3:12 של טניס.

ברבורה קרייצ'יקובה | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי