ראשון בקריירה: קראיצ'יקובה זכתה ברולאן גארוס

ברבורה קרייצ'יקובה | CHRISTOPHE ARCHAMBAULT/AFP via Getty Images

אלופה חדשה: הצ'כית, המדורגת 33 בעולם, רשמה את ההישג הגדול ביותר בקריירה שלה לאחר שגברה 1:6, 6:2, 4:6 על פאבליוצ'נקובה במשטח החימר המפורסם ב"פיליפ שאטרייה"

(גודל טקסט)

טורניר הנשים של הרולאן גארוס הגיע הערב (שבת) לסיומו לאחר שקיבלנו אלופה חדשה. ברבורה קרייצ'יקובה זכתה לראשונה בתואר גראנד סלאם בקריירה שלה, זאת לאחר שגברה 1:6, 6:2, 4:6 על אנסטסיה פאבליוצ'נקובה במשטח החימר המפורסם ב"פיליפ שאטרייה".

המשחק נפתח בקצב נהדר. כבר בשני המשחקונים הראשונים השתיים הצליחו לשבור את ההגשה זו של זו. קראיצ'יקובה הייתה הראשונה שדחפה קדימה ואחרי שלקחה ארבעה משחקונים רצופים עלתה כבר ל-1:4 במערכה הראשונה. פאבליוצ'נקובה מצדה המשיכה לבצע טעויות בלתי מחויבות, יריבתה ניצלה זאת כדי לקחת שישה משחקונים רצופים וניצחה 1:6, תוך 30 דקות בלבד.

פאבליוצ'נקובה התאוששה נהדר במהלך המערכה השנייה ועלתה ל-0:3 מהיר, בעיקר בזכות יכולת נהדרת מהקו האחורי. קראיצ'יקובה הצליחה לקחת משחקון, אך הרוסייה כבר עלתה ל-1:5 אחרי כ-40 דקות. במצב של 2:5 לקחה פאבליוצ'נקובה פסק זמן רפואי וטופלה במשך מספר דקות, אך לבסוף השלימה 2:6, בדרך למערכה מכריעה, על כל הקופה.

קראיצ'יקובה. גראנד סלאם ראשון בקריירה למדורגת 33 בעולם | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

המערכה השלישית נפתחה ב-1:1 מהיר, אך קראיצ'יקובה הייתה הראשונה לשבור את ההגשות של יריבתה ועלתה ל-1:2. פאבליוצ'נקובה השיגה מיד לאחר מכן שבירה משלה ואיזנה שוב את המשחק. במצב של 3:3, קראיצ'יקובה שברה שוב וניצחה גם במשחקון הבא. כשהיא בפיגור 5:3, פאבליוצ'נקובה ניסתה לנצל את ההגשות שלה כדי לחזור והצליחה לצמק ל-5:4, אך במשחקון הבא ההגשות עברו לקראיצ'יקובה, שהשלימה ניצחון 4:6 במערכה וזכייה בטורניר.

פאבליוצ'נקובה. המדורגת 31 בעולם הייתה קרובה לתואר ראשון בקריירה | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי