ווימבלדון: ג'וקוביץ' ניצח את דרייפר, הדחה מפתיעה לציציפאס

נואבק ג'וקוביץ' | Clive Brunskill/Getty Images

הטורניר הגדול שבוטל אשתקד בגלל הקורונה, יצא לדרך עם ניצחון 6:4, 1:6, 2:6, 2:6 של האלוף הנוכחי על המדורג 253 בעולם. היווני הפסיד כבר בסיבוב הראשון לפרנסס טיאפו בשלוש מערכות. בנשים: ניצחון חלק לסבלנקה

(גודל טקסט)

לאחר שנתיים של הפסקה, בגלל נגיף הקורונה, טורניר ווימבלדון היוקרתי יצא היום (שני) לדרך. האלוף הנוכחי, נובאק ג'וקוביץ', שזכה רק לפני כשבועיים ימים ברולאן גארוס פתח את סבב הגברים מול ג'ק דרייפר הבריטי המדורג במקום ה-253 בעולם. באופן מפתיע הסרבי איבד את המערכה הראשונה עם הפסד 6:4, אך התעשת במהרה והמשיך עם 1:6, 2:6, 2:6 מוחץ.

לעומת ג'וקוביץ', פיינליסט הרולאן גארוס, סטפנוס ציציפאס סיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון כאשר הפסיד לפרנסס טיאפו הצרפתי מהמקום ה-57 בשלוש מערכות עם 6:4, 6:4, 3:6. שחקנים בולטים נוספים שהעפילו לסיבוב השני הם רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי שניצח 1:3 את ג'ון מילמן ואנדריי רובליוב גבר גם כן בארבע מערכות על פדריקו דלבוניס.

בנשים, אירנה סבלנקה, המדורגת במקום הרביעי בעולם, העפילה בפעם השנייה בלבד בסיבוב השני בווימבלדון עם 1:6, 4:6 קליל תוך שעה ו-17 דקות על מוניקה ניקולסקו הרומנייה מהמקום ה-191 בעולם.

ההפתעה הגדולה בנשים נרשמה לאחר הפסדה של פטרה קביטובה (10) לסלואן סטיבנס האמריקאית. לעומתה סופיה קנין (6) ואיגה שוויונטק (9) עשו את המוטל עליהן עם 0:2 על וואנג שיניו וסייה סו-וויי בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי