בקרוב בוומבלי? בווימבלדון אישרו תפוסת קהל מלאה ביציעים

רוג'ר פדרר, נובאק ג'וקוביץ'
רוג'ר פדרר, נובאק ג'וקוביץ' | TOBY MELVILLE/AFP/Getty Images

הטורניר היוקרתי בישר כי החל משלב רבע הגמר אוהדים יוכלו למלא עד תום את צמד המגרשים המרכזיים, כל זאת כאשר בשלבי ההכרעה של היורו הותרה תפוסה חלקית בלבד. וגם: הציטוט המפתיע של פדרר על נדאל וג'וקוביץ'

(גודל טקסט)

רגע לפני שהשבוע השני של ווימבלדון יוצא לדרך ואיתו משחקי שמינית הגמר, בטורניר הטניס היוקרתי בעולם פרסמו היום (ראשון) בשורה משמחת במיוחד. החל מרבע הגמר והלאה (כולל חצאי הגמר והגמר) תותר תפוסת קהל מלאה בשני המגרשים המרכזיים ב"אול אינגלנד קלאב", כאשר עד כה דבר זה לא אושר על ידי הרשויות בבריטניה.

בשורה זו צפויה להפוך את המגרש המרכזי בווימבלדון לראשון מאז פרוץ מגיפת הקורונה שמאכלס את כל יושביו באירוע ספורט שנערך בבריטניה. נזכיר כי גם חצאי הגמר והגמר של טורניר יורו 2020 מתקיימים באנגליה, כאשר נכון לעכשיו הממשלה המקומית אישרה "רק" ל-60,000 אוהדים להיכנס לאצטדיון המפורסם.

על הדשא, מחר ייערכו כלל משחקי שמינית הגמר בטורנירי הנשים והגברים, זאת לפי המסורת המוכרת של "יום שני המשוגע". בווימבלדון נהוג לבצע יום הפסקה שבו לא נערכים משחקים בכלל, כאשר יום זה מתרחש ביום ראשון שבוע לאחר פתיחת התחרות.

כאמור, מחר ייערכו מספר משחקים מסקרנים בטורניר הגברים. ראשון לעלות למגרש המרכזי (עדיין לא מלא בקהל) יהיה נובאק ג'וקוביץ' הראשון בעולם, שישחק מול כריסטיאן גארין (צ'ילה, 17). הסרבי מעוניין לעשות צעד נוסף לעבר תואר גראנד סלאם שלישי שלו העונה ובכך להשתוות בפסגת זוכי כל הזמנים לשני יריביו הגדולים, רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, עם 20 תארים.

אגב, השוויצרי, שיתמודד מול לורנצו סונגו (איטליה, 23), בחר להתייחס לסוגייה בדרך מעניינת לאחר ניצחונו בסיבוב השלישי על קמרון נורי הבריטי. פדרר נשאל לגבי השיא שבו הוא מחזיק ביחד עם הספרדי, והשיב כי "הסיבה שבגללה אני ממשיך לשחק טניס לא קשורה להישגים של ג'וקוביץ' ונדאל. אני פשוט נהנה מהדברים שלי".

משחקים מעניינים נוספים יפגישו את אלכסנדר זברב (גרמניה, 4) עם פליקס אוז'ה אלייאסים (קנדה, 16) ואת דניל מדבדב (רוסיה, 2) עם הוברט הורקאץ' (פולין ,14). גם אנדריי רובלב (רוסיה, 5), מתיאו ברטיני (איטליה, 7) ורוברטו באוטיסטה אגוט (ספרד, 8) ייקחו חלק ביום המשחקים העמוס.

רוג'ר פדרר | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי