מדבדב הודח במפתיע. בארטי, פלישקובה, סבלנקה וקרבר בחצי הגמר

דניל מדבדב | AELTC/Jed Leicester - Pool/Getty Images

המדורג שני בעולם הוביל 1:2 במערכות נגד הורקאץ' כשהמשחק נפסק אמש, אך הפולני ביצע מהפך בדרך למפגש מול פדרר ברבע הגמר. אצל הנשים, הצ'כית תפגוש את הבלארוסית, הגרמניה מול המדורגת מספר 1 בעולם

(גודל טקסט)

השבוע השני של טורניר ווימבלדון נמשך היום (שלישי) עם משחקי רבע גמר הנשים, כאשר עוד קודם לכן הושלם משחק שמינית גמר הגברים בין דניל מדבדב להוברט הורקאץ' שהופסק אתמול.

הגשם שירד אתמול בלונדון הוביל לעיכוב משמעותי בלוח הזמנים של הטורניר, ואף גרם לדחיית משחק שמינית הגמר שנעל את היום בין דניל מדבדב (רוסיה, 2) להוברט הורקאץ' (פולין, 18). אמש, עם עצירת ההתמודדות, המחבט הרוסי הבכיר הוביל 1:2 במערכות אחרי 2:6, 7:6, 3:6, אך כאשר שני הטניסאים שבו היום למגרש המרכזי בווימבלדון, המומנטום עבר צד. הפולני כפה מערכה חמישית עם 3:6, וגם בה הוא ניצח באותה התוצאה אחרי ששבר פעמיים את ההגשות של יריבו הבכיר. עבור הורקאץ' מדובר בהעפלה ראשונה בקריירה לרבע גמר גרנד סלאם, ובשלב הבא הוא יפגוש את רוג'ר פדרר.

בעוד רבעי הגמר של הגברים יתקיים מחר, משחקי רבע הגמר בטורניר הנשים נערכו היום. בהתמודדות שפתחה את השלב, קרולינה פלישקובה (צ'כיה, 13) לא התקשתה והבטיחה את מקומה ברביעייה האחרונה עם 2:6, 2:6 על ויקטוריה גולוביץ' (שווייץ, 66). הצ'כית תתמודד בקרב על המקום בגמר מול ארינה סבלנקה בת ה-23 (2), שהעפילה לשלב ארבע האחרונות בגרנד סלאם לראשונה בתולדותיה אחרי 3:6, 4:6 על אונס ג'אבור (21), שכזכור הדיחה אותה בשנה שעברה מטורניר הרולאן גארוס.

לאחר מכן הגיעה תורה של אנג'ליק קרבר (25), אלופת ווימבלדון ב-2018, שטיילה לחצי הגמר בפעם הרביעית בקריירה לאחר 3:6, 2:6 על קרולינה מוחובה (19) במגרש המרכזי. הגרמנית בת ה-33 תפגוש בשלב ארבע האחרונות את המדורגת מספר 1 אשלי בארטי, שגברה בדרבי האוסטרלי על איילה טומילאנוביץ' (75) 1:6, 3:6 קליל תוך שעה ושמונה דקות בלבד.

אנג'ליק קרבר
אנג'ליק קרבר | GLYN KIRK / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי