מיקה בוחניק עלתה לשמינית הגמר באליפות אירופה

מיקה בוחניק | אלכס גולדנשטיין

הטניסאית בת ה-14, שבדצמבר נעצרה רק בחצי גמר אליפות ישראל לבוגרים, רשמה הישג מרשים במיוחד באליפות אירופה הנערכת בצ'כיה בהשתתפות 150 שחקנים ושחקניות

(גודל טקסט)

הטניסאית הצעירה מיקה בוחניק רשמה הישג מרשים, לאחר שהעפילה לשמינית גמר אליפות אירופה (TE) לגילאי 14 המתקיימית בימים אלו בצ'כיה בהשתתפות 150 שחקנים ושחקניות.

בוחניק גברה בסיבוב השלישי על לינאה ביירליו השבדית 0:2 (4:6, 5:7) ובשמינית הגמר היא תפגוש את אלנה קובאצ'קובה הצ'כית, המדורגת 15 באירופה, בציפייה להמשיך לשלבים הגבוהים יותר באליפות.

הטניסאית הישראלית השנייה באליפות אירופה, מעיין לרון, ממרכז הטניס והחינוך חיפה, הפסידה 2:0 (6-2, 6-0) בסיבוב הראשון של האליפות לטניסאית אוסטרית המדורגת 40 באירופה. את בוחניק ולרון מלווה באליפות אירופה המאמן אייל אומיד.

מיקה בוחניק | אלכס גולדנשטיין

ההישג שאליו הגיעה עד כה בוחניק באליפות אירופה מצטרף להישג נוסף שרשמה בתחרות ה-TE רמה 1, שהתקיימה בשבוע שעבר בצרפת על מגרשי חימר. בוחניק נעצרה בתחרות רק במשחק הגמר, שם נוצחה על-ידי המדורגת 8 באירופה 2:0 (6:3 6:2). ברבע הגמר של התחרות ניצחה בוחניק ב-3 מערכות את המדורגת 1 בתחרות וה-7 באירופה ובחצי הגמר גברה גם ב-3 מערכות על המדורגת 72 בדירוג האירופאי.

בוחניק, המדורגת 34 בדירוג TE לגילאי 14, צמחה ממרכז הטניס והחינוך רמת השרון ומאז 2019 נמנית על האקדמיה הלאומית לטניס. בדצמבר אשתקד, בגיל 13.5 בלבד, העפילה לחצי גמר אליפות ישראל בטניס לבוגרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי