רוג'ר פדרר שוב ינותח בברך ומתקרב לפרישה: "אני ריאלי"

רוג'ר פדרר מאוכזב
רוג'ר פדרר מאוכזב | DAVID GRAY/AFP via Getty Images

השוויצרי בן ה-40 יעבור ניתוח נוסף אחרי שנפצע במהלך עונת הדשא האחרונה, מה שיגרום לו להחמיץ את אליפות ארה"ב ולהיעדר חודשים ארוכים. גם הוא מודה שסוף הקריירה קרוב: "רוצה לשמור על ניצוץ של תקווה"

(גודל טקסט)

רוג'ר פדרר הודיע היום (ראשון) שהוא יעבור עוד ניתוח בברכו אחרי שנפצע במהלך עונת הדשא האחרונה, ולכן יחמיץ את אליפות ארה"ב הקרובה לאור העובדה שהשיקום מהפציעה יימשך "חודשים ארוכים". השוויצרי בן ה-40, זוכה ב-20 תארי גרנד סלאם, אמר שהרופאים הבטיחו לו שמצבו ישתפר אחרי הניתוח. עם זאת, גם הוא מודה שהוא קרוב לסוף הקריירה.

"אהיה על קביים במשך שבועות ארוכים, ואז לא אוכל לשחק במשך חודשים ארוכים", אמר פדרר, "הולך להיות קשה כמובן, אבל במקביל אני יודע שזה הדבר הנכון כי אני רוצה להיות בריא ואני רוצה שאוכל לרוץ גם אחר כך".

פדרר עבר שני ניתוחים בברכו ב-2020, שהשביתו אותו למעלה משנה. הוא חזר לפעילות במרץ, 13 חודשים אחרי ההפסד שלו בחצי גמר אליפות אוסטרליה בשנה שלפני כן. השנה הוא פרש מאליפות צרפת על אף שניצח בסיבוב השלישי, וניסה לשמור את עצמו לעונת הדשא, אבל בווימבלדון הפסיד ברבע הגמר.

"אני רוצה לשמור על ניצוץ של תקווה שאוכל לחזור לסבב בכושר סביר", אמר פדרר, "…אני ריאלי, אל תבינו אותי לא נכון, אני יודע כמה קשה זה לעבור ניתוח בגיל הזה, אבל אני רוצה להיות בריא, ואעבור שיקום בזמן שאני עדיין פעיל, מה שיעזור לי בתקופה הארוכה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי