ניקול חירין וישי עוליאל הם אלופי ישראל בטניס

האלופים החדשים. ניקול חירין | אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

חירין הפתיעה בגמר את האלופה היוצאת לינה גלושקי עם 6:2, 4:6, 4:6 ועוליאל שמר על התואר עם 0:6, 3:6 על סער סימון

(גודל טקסט)

שנת הטניס הישראלי הגיעה היום (שבת) לסיומה עם משחקי הגמר של אליפות ישראל שנערכו במרכז הטניס העירוני ברעננה, שם הוכתרה ניקול חירין כאלופת הנשים וישי עוליאל כאלוף הגברים. השניים קיבלו מניל בן דרור, מנכ"ל קבוצת בן דרור יבואנית WILSON בישראל, את הפרס הראשון באליפות WILSON ישראל בטניס לבוגרים 2021. "אנחנו גאים לתמוך בטובי השחקנים בישראל ולקדם את הטניס בישראל", אמר בן דרור.

ניקול חירין עם ישי עוליאל, אלופי ישראל בטניס
האלופים החדשים. ניקול חירין | אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

חירין בת ה-20 זכתה בתואר לראשונה בקריירה, בהופעת הבכורה שלה בגמר, אחרי שחזרה מפיגור מערכה מול האלופה הקודמת לינה גלושקו וניצחה 6:2, 4:6, 4:6 . גלושקו, המדורגת הבכירה בין הטניסאיות הישראליות, נזקקה לטיפול במהלך המשחק בגלל פציעה במפשעה, המשיכה לשחק, אך טעתה לא מעט וגם חזרה מפיגור 5:0 במערכה המכרעת ל-5:4 לא הספיקה לה.

עוליאל בן ה-21 שמר על התואר בו זכה גם בעונה שעברה, כשניצח 0:6, 3:6 את סער סימון שרשם הופעת בכורה בגמר. עוליאל לא התקשה במערכה הראשונה וסיים אותה בצורה חלקה, כשבשנייה ההתרגשות חלפה אצל סימון והוא שיפר את רמתו, אבל עדיין לא עצר את עוליאל מלדהור לעבר זכייה נוספת. "אני שמח לנצח בפעם השנייה, הייתה לי שנה טובה ואני מקווה להמשיך להתקדם בשנה הבאה", סיכם המנצח.

זוכי אליפות ישראל בטניס והפיינליסטים
הזוכים והפיינליסטים | יח"צ – חד פעמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

עוליאל אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד מהשבוע האחרון וחושב שזו היתה שנה טובה מאוד עבורי. עכשיו אני עם העיניים לשנה הבאה, רוצה לשחק כמה שיותר תחרויות צ'לנג'ר, לעבוד קשה ולעלות כמה שיותר בדירוג. אני רוצה להודות לאיגוד הטניס ולצוות שלי – דודי סלע, יואב בן צבי, גיא גפני ואיליה ולך – על העבודה הקשה ועל השעות שהם מקדישים לי שאגיע למיטב מבחינת הטניס שלי".

סער סימון: "היה כבוד להשתתף בגמר ואני אבוא בשנה הבאה מוכן יותר לנצח".

חירין אמרה בסיום: "היה מרגש מאוד לזכות באליפות ישראל בפעם הראשונה, זהו ציון דרך לקריירה שרק התחילה. אחרי המערכה הראשונה ירד לי הלחץ, השתחררתי, העליתי רמה וזכיתי במערכה השנייה. אז נכנסתי לרצף של זכיה בחמישה משחקונים רצופים, הייתי מאוד בלחץ ב-0:5 ולא סגרתי את המשחק. ביתרון 4:5 במערכה המכרעת לקחתי את עצמי בידיים, החלטתי שאני לא מפסידה את המשחק וניצחתי. אני רוצה להודות להורים שלי שעוזרים ותומכים בי מגיל 3 כשהחזקתי מחבט בפעם הראשונה, למאמן הכושר אורן בר נור שעובד אתי בשנתיים וחצי האחרונות, לאייל אומיד שעוזר לי בשלושת השבועות האחרונים וליואב שב שליווה אותי בשנה האחרונה במסגרת נבחרת הבנות של איגוד הטניס".

לינה גלושקו אמרה בסיום: "ציפיתי לסיים את השבוע אחרת, רציתי להגן על התואר, אבל זה ספורט וזה טניס וזה אכזרי לפעמים. אני מאוד שמחה בשביל ניקול, מגיע לה, היא עובדת קשה וכל הכבוד לה. היתה לי שנה מדהימה, אני מסתכלת על הדברים הטובים שקרו לי השנה ומחכה ל-2022".