תומר דנק מונה למנהל המקצועי של איגוד הטניס

תומר דנק, המנהל המקצועי של איגוד הטניס | אתר רשמי, איגוד הטניס

מאמן נבחרת הפדרציה בעבר יוציא לפועל את התכנית המקצועית החדשה של האיגוד: "מודה על האמון". מנכ"לית האיגוד: "זהו נדבך נוסף בשינוי האסטרטגי שמתבצע באיגוד בחודשים האחרונים"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת הפדרציה בעבר, תומר דנק, מונה היום (ראשון) למנהל המקצועי של איגוד הטניס. דנק, שנבחר על ידי ועדת איתור, החליף את עמוס מנסדורף שסיים את דרכו בתום 2021, ויהיה אחראי במסגרת תפקידו על ההוצאה לפועל של התוכנית המקצועית החדשה של האיגוד, שנבנתה בתיאום עם משרד הספורט. בנוסף, דנק יהיה אמון על כלל הנבחרות הלאומיות והאזוריות בכל הגילאים ובכל הקטגוריות, ובראשם הדייויס והפדרציה, על פיתוח הטניס ההישגי בכל הגילאים וכן על פיתוח והכשרת מאמנים.

דנק בן ה-44, נשוי ואב לשלוש בנות, היה מאמן נבחרת הפדרציה במשך 8 שנים וניהל את אגף הנבחרות הצעירות באיגוד הטניס, שם עבד עם שחקני נוער מצטיינים. הוא הוכשר ואימן באקדמיית הטניס של ניק בוליטיירי בארה"ב, עבד עם אמיר ויינטרוב, דקל ולצר, יוליה גלושקו, קרן שלמה ועוד ומנהל מספר מועדוני טניס בצפון הארץ.

"אני מודה לאיגוד הטניס על האמון הרב. מהיום שאני זוכר את עצמי, אני חי ונושם טניס. האתגר גדול, אך אני משוכנע שבעזרת עבודה קשה וקבלת החלטות נכונה, נצליח להתוות דרך שתחזיר את הטניס בישראל לקדמת הבמה. אני מחויב לתהליך ומצפה להתחיל לעבוד", מסר דנק בתגובה למינויו.

סיגל חדד
מרוצה מהמינוי. סיגל חדד | אתר רשמי, לידור גולדברג

מנכ"לית איגוד הטניס סיגל חדד הוסיפה: "אנו מברכים על בחירתו של תומר דנק למנהל המקצועי של איגוד הטניס. תומר מגיע לתפקיד עם ידע וניסיון מצטבר רב, לאחר שמילא מגוון תפקידים בארץ ובעולם, ולשמחתנו נרתם למאמץ הלאומי להחזיר את הטניס לקדמת הבמה ולמקום אליו הוא שייך. זהו נדבך נוסף בשינוי האסטרטגי שמתבצע באיגוד בחודשים האחרונים, אנו מאמינים בתומר ומאחלים לו הצלחה בתפקיד – הצלחה שלו תהיה הצלחה של הענף כולו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי