זברב: "על פי הבדיקות הראשוניות, נדמה שקרעתי כמה רצועות ברגל"

play
מבאס מאוד. זברב | רויטרס
קוטל הענקים: קרלוס אלקראס זכה בטורניר מדריד עם ניצחון על סשה זברב 01:59

הטניסאי שנפצע בחצי גמר רולאן גארוס שיתף את עוקביו, בגרמניה נזכרו בתקדים מיכאל שטיך, שנעדר כשלושה חודשים בעקבות פציעה דומה

(גודל טקסט)

אחת הטרגדיות הספורטיביות הגדולות של השנה התרחשו בשישי האחרון, אז סשה זברב נפצע בצורה קשה ברגלו ונאלץ לפרוש מחצי גמר רולאן גארוס נגד רפאל נדאל כאשר הספרדי הוביל 6:7, 6:6. הגרמני נאנק מכאבים על החימר בפריז, נאלץ להתפנות על כיסא גלגלים וחזר עם קביים רק כדי להודיע על פרישתו מהטורניר, לברך את הספרדי על העפלתו לגמר ולהודות לקהל.

סשה זברב, טניסאי גרמני
יחמיץ את שני הגראנד סלאמים שנותרו ב-2022? זברב | אימג'בנק GettyImages, CHRISTOPHE ARCHAMBAULT/AFP

הטניסאי הגרמני שמדורג שלישי בעולם שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות כי החששות מרגע הפציעה אומתו: "על פי הבדיקות הראשוניות, נדמה שקרעתי כמה רצועות ברגלי הימנית. אטוס לגרמניה ביום שני לבדיקות נוספות כדי לקבוע מה הוא המסלול הטוב והמהיר ביותר להתאוששות. אני רוצה להודות על כל התמיכה שקיבלתי, זה מאוד משמעותי עבורי".

ב"בילד" הגרמני התייחסו לפציעה ולאחר שראו את התמונה שמציגה את הפגיעה בקרסול, הם נזכרו בפציעתו של טניסאי העבר הגרמני מיכאל שטיך בטורניר וינה 1995, שנעדר אז כשלושה חודשים. אם זו אכן תהיה תקופת ההיעדרות של זברב, הוא בוודאות יחמיץ את ווימבלדון בסוף חודש יוני ויהיה בספק גדול לאליפות ארצות הברית הפתוחה שתיפתח בסוף אוגוסט.