גביע הדייויס: נבחרת ישראל תארח את צ'כיה בדרייב אין

לראשונה מאז 2015, אז גברה 2:3 על סלובניה, הנבחרת תשוב בספטמבר לאולם בתל אביב למפגש חשוב מול הצ'כים. תמשיך במומנטום מהניצחון על דרום אפריקה במרץ?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תארח את נבחרת צ'כיה במסגרת בית 1 העולמי של גביע דייויס בדרייב אין בתאריכים 16 ו-17 בספטמבר. איגוד הטניס בחר להמשיך ולארח את משחקי הנבחרת באולם סגור, אחרי שהמפגש האחרון של הנבחרת נגד דרום אפריקה נערך באולם באשדוד.

היכל הספורט בדרייב אין אירח את נבחרת ישראל ב-2015, אז גברה 2:3 על סלובניה. הנבחרת מגיעה להתמודדות אחרי 1:3 על דרום אפריקה במרץ האחרון, בעוד הצ'כים נכנעו 4:0 לארגנטינה בפלייאוף העליייה לטורניר הגמר בו משתתפות 16 הנבחרות הטובות בעולם. המנצחת במפגש תקבל את הזכות להיאבק בחודש מרץ על העלייה לטורניר הגמר בעוד המפסידה תתמודד במשחק הישרדות בבית 1.

יוני ארליך, קפטן נבחרת ישראל
הנבחרת חוזרת לדרייב אין. יוני ארליך | לירון מולדובן

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ: "אנו נרגשים לארח בפעם השניה תוך חצי שנה מפגש דיוויס בישראל. זהו אתגר ניהולי וכלכלי לא פשוט ואני בטוח שהאירוע שיופק יהיה ברמה הגבוהה ביותר. מבחינה מקצועית הוגרלנו נגד נבחרת טובה מאוד שעל פי הדירוג העולמי עדיפה עלינו. אולם כפי שהוכח במפגש האחרון ובשלל מפגשי דייוויס לאורך ההיסטוריה, כאשר השחקנים שלנו עולים עם הדגל על הלב קשה מאוד לנצח אותם. אני קורא לקהל הישראלי להגיע כמו תמיד ולדחוף את השחקנים שילחמו עד טיפת הזיעה האחרונה. אל אל ישראל".

קפטן הנבחרת יוני ארליך: "אני נרגש מאוד ושמח שנשחק בהיכל שלמה , בפעם האחרונה ששיחקנו שם ב 2015 היתה חוויה בלתי רגילה ואני שמח על שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב. השחקנים ואני נרגשים לשחק פעם שניה ברציפות מול הקהל הישראלי ואני מקווה שנוכל להכפיל אפילו את כמות הצופים לעומת המפגש באשדוד. נבחרת צ'כיה היא נבחרת חזקה מאוד עם שחקנים צעירים ומוכשרים, הדור הבא של הטניס העולמי, אז הולך להיות מאתגר מאוד עבורנו ולקהל הולכת להיות חווית טניס בלתי רגילה".