מרחק נגיעה מהגרנד סלאם ה-21: דג'וקוביץ' עלה לגמר ווימבלדון

play
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' | GettyImages, Ryan Pierse
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7 05:24

אלוף שלוש השנים האחרונות פתח בעצלתיים את הקרב מול קמרון נורי, אבל התעשת והמשיך כל הדרך ל-6:2, 3:6, 2:6, 4:6 בדרך לגמר שמיני על הדשא באנגליה. ניק קיריוס ינסה למנוע במשחק על התואר ביום ראשון להתקרב לשיא של רפאל נדאל, ולברוח לרוג'ר פדרר

(גודל טקסט)

חצי גמר ווימבלדון ייערך מחר (שישי) ולצערנו רק משחק אחד ייערך, זה שבין נובאק דג'וקוביץ' לקמרון נורי ב-15:30 שעון ישראל. ניק קיריוס מחכה למנצח בגמר והפך עם הפרישה של נדאל למדורג נמוך ביותר בעולם (40) והלא מדורג הראשון בטורניר שמגיע לגמר ווימבלדון מאז בן ארצו מארק פיליפוסיס ב-2003.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי
רוצה להגיע לגמר נוסף. דג'וקוביץ' | רויטרס
ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי
מחכה בגמר. קיריוס | רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) – קמרון נורי (9, בריטניה), סביב 17:30

הסרבי בן ה-35 השיג את הניצחון ה-26 ברציפות שלו בווימבלדון אחרי שחזר מפיגור שתי מערכות לניצחון קשה מאוד מול יאניק זינר ברבע הגמר. עכשיו דג'וקוביץ' מחכה לקמרון נורי, שרשם הישג ענק מבחינתו בעצם העלייה לחצי הגמר הראשון שלו בטורניר גרנד סלאם. הבריטי רכב על גלי העידוד לניצחון בחמש מערכות מול דויד גופן ברבע הגמר וחולם על הפתעה ענקית מול אלוף הטורניר שש פעמים בעבר. זה יהיה המפגש השני בין השניים אחרי שדג'וקוביץ' ניצח 2:6, 1:6 די קליל בטורניר גמר הסבב בשנה שעברה. דג'וקוביץ' הפסיד רק פעמיים בקריירה בחצי גמר ווימבלדון וזה היה ב-2010 ו-2012.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי