סרינה וויליאמס הודיעה שתפרוש בקרוב: "אתגעגע לילדה ששיחקה טניס"

play
סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית | רויטרס
קביטובה גברה על אוסטפנקו זכתה בטורניר איסטבורן 01:39

אחת הספורטאיות הגדולות בתולדות הענף, שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם, סיפרה בראיון כי בקרוב תתלה את המחבט: "החלה הספירה לאחור, צריכה להתמקד בלהיות אמא"

(גודל טקסט)

סוף עידן בטניס העולמי. סרינה וויליאמס, אחת השחקניות הגדולות ביותר שידע הענף, הודיעה בראיון למגזין "ווג" כי בקרוב תתלה את המחבט ותפרוש כחודש לפני יום הולדתה ה-41. הטניסאית האמריקאית אמרה כי בכוונתה לשחק באליפות ארצות הברית הפתוחה בסוף החודש, אך זו צפויה להיות שירת הברבור של קריירה מפוארת.

"יש רגעים בחיים שצריך ללכת לכיוון אחר", אמרה סרינה בפוסט באינסטגרם בו צירפה את תמונת השער למגזין אליו התראיינה, "זה תמיד קשה כשאתה כל כך אוהב משהו, אבל עכשיו החלה הספירה לאחור. אני צריכה להתמקד בלהיות אמא".

בראיון עצמו, שממנו התפרסמו רק חלק מהציטוטים, אמרה הטניסאית האגדית: "זה הדבר הכי קשה שהייתי יכולה לדמיין. אני לא רוצה שזה ייגמר, אך מצד שני מוכנה לפרק הבא. אני לא אוהבת את המילה פרישה. המילה הכי טובה זו התפתחות. אני מתפתחת משלב הטניס לדברים אחרים שחשובים לי".

וויליאמס חזרה לאחרונה משנת היעדרות מהמגרשים, אך הפסידה בסיבוב הראשון בטורניר ווימבלדון. על הקאמבק המאכזב לגרנד סלאם סיפרה: "לא הייתי מוכנה לזכות בווימבלדון השנה, ואני לא יודעת אם אהיה מוכנה לזכות בניו יורק, אבל אני אנסה. ההכנה לטורניר תהיה כיפית".

"אני לא מחפשת סיום חגיגי או רגע אחרון על המגרש", סיפרה וויליאמס, "אני גרועה בפרידות, הכי גרועה בעולם, אך תדעו שאני אסירת תודה יותר ממה שמילים יוכלו לבטא. אתגעגע לגרסה הזו של עצמי, לילדה ששיחקה טניס".

הטניסאית סיפרה כי ברצונה לבלות יותר זמן לצד בעלה אלכסיס ועם אולימפיה, ביתה בת ה-5. כמו כן, היא שיתפה כי היא ובעלה מעוניינים להוסיף עוד ילד למשפחה: "ניסינו בשנה האחרונה להביא עוד ילד, לאחרונה קיבלת מידע מהדוקטור שלי שהרגיע אותי וגרם לי לחשוב שברגע שנהיה מוכנים נוכל להוסיף עוד ילד למשפחה. אני בוודאות לא רוצה להיכנס שוב להריון תוך כדי הקריירה, אני צריכה להיות כל כולי בטניס או כל כולי מחוץ לטניס".

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס
פרידה מאגדה. סרינה וויליאמס | GettyImages, Clive Brunskill

סרינה וויליאמס החלה את הקריירה הבוגרת שלה בשנת 1997 (בת 16) וניצחה בשנה זו שמות גדולים כמו מרי פריס ומוניקה סלש. היא זכתה במהלך הקריירה הארוכה שלה ב-23 תארי גרנד סלאם ליחידות: שבע פעמים בווימבלדון, שבע פעמים באליפות אוסטרליה הפתוחה, שש פעמים באליפות ארצות הברית ועוד שלוש פעמים ברולאן גארוס. בנוסף, זכתה ארבע פעמים במדליית זהב אולימפית. בזוגות זכתה וויליאמס 16 פעמים בטורנירי גרנד סלאם.