התרגשות לקראת טורניר ה-ATP בתל אביב: "אנחנו שמים את ישראל על המפה"

play
נרגש. פרץ | מערכת וואלה!, ניב אהרונסון
יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ 00:57

מסיבת עיתונאים נערכה לקראת האליפות שתיערך בהמשך החודש, ותביא איתה בין היתר את דג'וקוביץ', שוורצמן, צ'יליץ' ואחרים. אבי פרץ: "זה חודש מאוד מרגש"

(גודל טקסט)

מסיבת עיתונאים חגיגית נערכת היום (שלישי), לקראת טורניר מסבב ה-ATP שייערך בתל אביב בהמשך החודש, ובו ייקח חלק בין היתר נובאק דג'וקוביץ', מגדולי הטניסאים בכל הזמנים. מדובר בטורניר מסבב ה-ATP 250, שחוזר לישראל לראשונה מאז שנת 1996. הטורניר יתקיים במתחם אקספו בתל אביב, מה-25 בספטמבר עד ה-2 באוקטובר. סך הפרסים שיחולקו למשתתפים צפוי לעמוד על 1.1 מיליון דולר.

דג'וקוביץ' הוא לא השם הגדול היחיד שיגיע ארצה. ביחד איתו יגיע ארצה בין היתר גם דייגו שוורצמן (16 בעולם), מארין צ'יליץ' (17) ובוטיק ואן דה זאנדשולפ (22) מהטופ 30, ומספר שחקנים נוספים מהטופ 70, ביניהם קארן חצ'אנוב, אסלאן קארצב, אלברט ראמוס וינולאס, אדריאן מנארינו ז'ואאו סוסה ואחרים. גם המדורג 211 דומיניק תים יגיע לישראל.

נובאק דג'וקוביץ' ווימבלדון
בעוד מספר שבועות הוא בארץ. דג'וקוביץ' | רויטרס

אבי פרץ, יו"ר איגוד הטניס, אמר: "אנחנו לקראת חודש מאוד מרגש, מצפה לנו גם גביע דייויס. אמנם זה לא סוף השנה, אבל זה טורניר שמתחבר לשנה שלמה ואנחנו שמים את ישראל על המפה. אני רוצה להגיד תודה למארגנים, כל שאלה שנייה היתה האם זה טוב לישראל. זה היה מאוד מרגש, הבנו שיש לנו פה שותפים אמיתיים. יש צוות מדהים שמנהל את זה. אנחנו עובדים קשה כדי שהאירוע הזה יהיה כמו שצריך, כולם רוצים שהוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר. הלוואי והיה לנו מתקן אחר, גדול עוד יותר כי הביקוש גדול, אולי בעתיד. זה תורם למדינה, לפני הטניס, צריך להבין את הגודל, למעלה מ-130 מדינות שישדרו את הטורניר. זו הזדמנות לשים את ישראל על המפה, ולא רק המפה הספורטיבית".

אבי פרץ, מסיבת עיתונאים לקראת טורניר ה-ATP בתל אביב
אירוע מיוחד צפוי בתל אביב | מערכת וואלה!, ניב אהרונסון
יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ
נרגש. פרץ | מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

גיא גוטמן, ראש מטה לשכת שר התרבות והספורט: "הטורניר הזה הוא בשורה אדירה, זה חלום שמתגשם והחלום הזה רק מתחיל, מכאן הוא ימשיך ויעלה הלאה. אני מאוד מקווה שהטורניר הזה יהיה מוצלח ונחשוב יחד קדימה. הבאת טורנירים ואליפויות לישראל זה נושא שר התרבות והספורט ח"כ טרופר לקח על עצמו מהרגע שנכנסו למשרד. אירחנו בתקופת הקורונה אליפויות בזמן שכל העולם היה סגור. יכול להיות שתהיה הפתעה ונגדיל את כמות הצופים שניתן יהיה להכניס, אך זה עדיין בדיונים. הכוונה היא להפוך את הטורניר הזה לקבוע כאן, ואפילו לשדרג אותו לטורניר מסבב 500".

ויקטור צ'רנוב, נציג ועדת ה-ATP: "אנחנו מצפים ל-2,500 אוהדים. יש לנו בין היתר את נובאק דג'וקוביץ', דייגו שוורצמן, מרין צ'יליץ', קארן חצ'אנוב ואחרים, ננסה לגרום להם להרגיש בנוח בישראל. נתחיל למכור כרטיסים ביום שני הבא, באתר הרשמי של הטורניר. הכרטיס הזול ביותר יתחיל ב-100 שקל ליום".