פתיחה מוצלחת לטורניר ה-ATP בתל אביב: עידן לשם הפתיע בסיבוב המוקדמות הראשון

play
עידן לשם טניסאי ישראלי | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 25.9 05:40

לשם גבר 3:6, 1:6 על לורנזו ג'יוסטינו המדורג 200 מקומות מעליו בדירוג העולמי. דג'וקוביץ' מול אנדוחאר או מונטיירו בסיבוב השני

(גודל טקסט)

חובבי הספורט בישראל מתכוננים לחגיגת טניס של ממש. היום (ראשון) ייצא לדרך בתל אביב טורניר ווטרג'ן אופן של סבב ה-ATP, בהשתתפות כמה מהטניסאים הבכירים בעולם – כולל נובאק דג'וקוביץ'.

היום נערכה הגרלת המשחקים, אחרי טקס מיוחד בהשתתפות דומיניק תים וישי עוליאל. בהגרלה נקבע כי מי שיתמודד בסיבוב השני נגד דג'וקוביץ', הכוכב הגדול של הטורניר, יהיה המנצח בין פאבלו אנדוחאר הספרדי (117 בעולם) לטיאגו מונטיירו הברזילאי (66 בעולם).

הנציג הישראלי הבכיר ישי עוליאל, יפגוש בסיבוב הראשון את פיטר ג'וז'ובצ'יק הגרמני. מפגש מסקרן נוסף עשוי להתממש אם דומיניק תים האוסטרי יעבור את לאסלו ג'רה הסרבי בסיבוב הראשון, ויצטלב עם מרין צ'יליץ' הקרואטי, המדורג 2 בטורניר. גם דייגו שוורצמן הארגנטינאי-יהודי עלה אוטומטית לסיבוב השני.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי
מחכים לו. דג'וקוביץ' | רויטרס

עבור הנציגים הישראלים, הטורניר נפתח ברגל ימין. עידן לשם המדורג 443 בעולם הפתיע את לורנזו ג'יוסטינו האיטלקי, המדורג 246 בעולם, וגבר עליו 3:6, 1:6 אחרי שעה ו-10 דקות בסיבוב המוקדמות הראשון. במשחק מוקדם דניאל צוקרמן הפסיד 6:2, 2:6, 6:3 לניקולאס אלברס ורונה הספרדי (225 בעולם).