דג'וקוביץ' ליווה, ארליך נפרד בדמעות: "בכיתי מספיק, תודה שבאתם"

play
חיבוק חם. נובאק דג'וקוביץ' עם יוני ארליך | רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' מתאמן בחוף הים בתל אביב, וסועד עם טניסאי העבר אמיר ויינטרוב 00:07

רגעים מרגשים בטורניר ה-ATP בתל אביב, כאשר הישראלי בן ה-45 פרש רשמית: "מצטער שלא יכולתי לתת לכם את ההופעה האחרונה הזו". דג'וקוביץ' פנה לקהל בעברית ושיבח את ארליך: "הביא כבוד רב לישראל, ראוי להערצה"

(גודל טקסט)

רגעים מרגשים הערב (רביעי) במתחם האקספו בתל אביב, כאשר יוני ארליך פרש רשמית מטניס בסיומו של יום מותח בו ניסה להכשיר עצמו למשחק הזוגות יחד עם נובאק דג'וקוביץ' בטורניר ווטרג'ן. הטניסאי הישראלי בן ה-45 נאלץ לוותר על ההשתתפות בגלל כאבי גב עזים ועלה למגרש כדי להיפרד מהקהל, כשהוא מלווה בחברו הסרבי, מגדולי הטניסאים בכל הזמנים.

"כמו שאתם יודעים, המשחק היום לא יתקיים לצערי", אמר ארליך בדמעות. "זה אמור היה להיות הטורניר האחרון שלי, אבל לפני שלושה ימים סבלתי מכאבי גב חמורים ולא התאמנתי. יחד עם הצוות המדהים שלי ניסינו להכשיר אותי אפילו ב-50 אחוז – ואני נשבע לכם שהייתי עולה למגרש ונותן את ההופעה הכי טובה שאני יכול לתת גם ב-50 אחוז. בכיתי מספיק, התפרקתי בחדר ההלבשה, אבל תודה רבה לכם שבאתם. עשיתי מאמץ אדיר כדי להיות פה היום ואני מצטער שאני לא יכול לתת לכם את ההופעה הזו".

נובאק דג'וקוביץ' עם יוני ארליך, טורניר ווטרג'ן, ATP תל אביב
חיבוק חם. נובאק דג'וקוביץ' עם יוני ארליך | רויטרס

לדג'וקוביץ' אמר ארליך: "לישראלים ולסרבים תמיד יש מערכת יחסים טובה ואנחנו תמיד מרגישים בבית. כולם יודעים כמה אתה שחקן מדהים, אבל אתה גם בן אדם מדהים ועבורי זה אפילו הרבה יותר חשוב. להיות שחקן טניס טוב זה דבר אחד, אבל להיות בן אדם טוב זה הרבה יותר חשוב. אני קורא לך חבר שלי ואני שמח על החברות שלנו מאז 2010. אני אוהב אותך ומאחל לך להצליח ולשבור את השיא, אתה יותר מראוי לזה".

דג'וקוביץ' השיב לארליך: "שלום, מה נשמע?", אמר תחילה בעברית, "זה כל מה שאני יודע להגיד – גם 'תודה", 'כן' ו'בסדר', כנראה אלמד עוד מילים השבוע. אני שמח להיות בישראל לראשונה אחרי 15 שנה, אני זוכר שהייתי עם סרביה בדייויס וזו הייתה אווירה שלא אשכח. כמו שיוני אמר, יש חברות נהדרת בין הישראלים לסרבים במשך שנים ארוכות לצערי אנחנו לא יכולים להתחרות היום בפניכם, אבל אנחנו לא יכולים לשכוח את הרגעים המדהימים שהאיש הזה הביא לספורט הישראלי ולטניס. הוא ראוי לכבוד גדול והערצה. אנחנו זכינו יחד בתואר שלנו בלונדון, בקווינס – ואני מאחל לו המון בהצלחה. אתה יודע שאני תמיד שמח לעזור לטניס הישראלי. תודה רבה לכם שהגעתם, תריעו ליוני".