אחרי הסערה בשנה שעברה: דג'וקוביץ' יוכל ככל הנראה לשחק באוסטרליה

play
| רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11 05:39

ממשלת אוסטרליה ביטלה את ההשעיה לשלוש שנים של סרבן החיסונים, שלא קיבל ויזה בגרנד סלאם הקודם. מארגן התחרות: "מקווה שהוא יגיע עם הרשויות לסיכום חיובי"

(גודל טקסט)

נובאק דג'וקוביץ' עמד במרכזה של סערה גדולה בתחילת השנה, כאשר ממשלת אוסטרליה סירבה להכניס אותו למדינה ללא חיסון נגד קורונה וזה לא השתתף בגרנד סלאם הראשון של השנה. אלא שעל פי הדיווחים האחרונים שמגיעים משם הטניסאי הסרבי האגדי, שעדיין מסרב להתחסן, יוכל להתחרות בטורניר הבא בתחילת 2023.

כזכור, באוסטרליה החליטו להשעות את דג'וקוביץ' מלהיכנס למדינה למשך שלוש שנים, אלא שההחלטה הזו בוטלה ונובאק צפוי גם לקבל ויזה כדי להיכנס למדינה. "יש תהליך שגרתי לקבלת ויזה לאוסטרליה שכולם יעברו בזמן הנכון", הסביר קרייג טילי המנהל של אליפות אוסטרליה, "לא יהיה טיפול מועדף לאף אחד. אני יודע שנובאק רוצה לבוא ולהתחרות שוב. הוא אוהב את אוסטרליה וזה הטורניר שבו הוא הכי מצליח. הוא מבין את הנסיבות, אבל הוא חייב לפתור את הדברים עם ממשלת אוסטרליה. אני בטוח שהצדדים יגיעו לסיכום ומקווה שהוא יהיה חיובי".

נובאק דג'וקוביץ' בשדה התעופה של מלבורן, בדרכו לעזוב את אוסטרליה
יחזיר לעצמו את התואר? דג'וקוביץ' ופמלייתו עוזבים את אוסטרליה בטורניר הקודם | רויטרס

רק בחודש שעבר דג'וקוביץ' דיבר על הרצון שלו לחזור להתחרות באוסטרליה ואמר: "אני ממש רוצה לשחק שם. כל מה שקרה כבר בפעם הקודמת כבר מאחוריי ואני רק רוצה לשחק טניס. תמיד שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי באוסטרליה, התוצאות מדברות בעד עצמן ותמיד יש לי אובר מוטיבציה לשחק שם, הפעם אפילו יותר".

מה שככל הנראה יאפשר לדג'וקוביץ' לשחק היא הדעיכה של הקורונה והעובדה שבאוסטרליה פתחו את הגבולות לזרים שאינם מחוסנים. דג'וקוביץ' התייחס לזה והוסיף: "אני מחכה לאישור שוב. זה דבר טוב שהם פתחו את הגבולות לזרים לא מחוסנים. יש לי את ההשעיה הזו, אני מקווה שיבטלו אותה. זה לא בידיים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי