איביץ': "המשחקים האחרונים לא היו כמו שרצינו. יהיה קשה בדרבי"

Juventus v Tottenham Hotspur – 2019 International Champions Cup |

לקראת המשחק נגד הפועל ת"א בשבת, מאמן מכבי תל אביב אמר במסע"ת: "מה שעושה את ההבדל במשחקים הוא הפרטים הקטנים. יהיה שונה בלי קהל, זה לא אותו הדבר". דור פרץ: "הדרבי נותן אובר מוטיבציה"

(גודל טקסט)

כדורגלן בכיר נוסף מליגת העל, הגיע היום (חמישי) כדי לתת עדות בפרשת הכדורגלנים והקטינות. כפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1, הכדורגלן שמשחק בקבוצה בכירה בליגת העל זומן לתת עדות היום לאחר שהמשטרה הייתה סבורה כי עדותו תוכל לקדם את החקירה.

כזכור, אתמול נחשפה התכתובת בין השחקן בין הכיר לאחת הנערות שבה שואל הכדורגל הבכיר לגילה של הנערה. והיא משיבה כי היא בת 17. בתכתובת שואלת הנערה את השחקן לגילו והיכן הוא מתגורר. השחקן משיב לה ושואל אם יש לה רישיון נהיגה.

לאחר שהאחרונה טוענת כי אינה מחזיקה ברישיון נהיגה, הכדורגלן כותב לה כי הוא יצטרך להגיע ולאסוף אותה. המשטרה יש לציין אינה חושדת כי הכדורגלן הבכיר מעורב בפרשה, אך לטענתה יש לו מידע שהוא יוכל לסייע לה. כזכור, גם אתמול הגיע כדורגלן בכיר לתת עדות בימ"ר מרכז לאחר שהמשטרה סברה שיש עליו ראיות שיוכלו לסייע לה. בסביבת שני הכדורגלנים שנחקרו עדיין סבורים שהתיק ייסגר בקרוב.

View this post on Instagram

Really?

A post shared by Sheffield United (@sheffieldunited) on

לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב, המאמן ולדימיר איביץ' שניצח העונה את שני הדרבים בתוצאה 0:3, אמר אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בפלייאוף העליון: "יש משחקים בהם דברים לא הולכים בדרך שאתה רוצה. זה קורה, אתה לא משחק לבד, יש יריבה שמתכוננת. זה אומר שהרבה פעמים אפשר לעבוד עם הקבוצה ולהכין את השחקנים למשהו, אבל מה שעושה את ההבדל במשחקים הוא הפרטים הקטנים. אם שמים לב לפרטים הקטנים אפשר להשיג יתרון".

על הפועל תל אביב: "אני מצפה למשחק קשה. שיחקנו נגדם פעמיים וניצחנו, אבל במשחק האחרון הם נותרו ב-10 שחקנים ובמשחק הקודם כבשנו פעמיים בדקות האחרונות. כל המשחקים היו קשים ואיך שאני רואה אותם הם בכושר טוב. אולי הם הפסידו במשחק האחרון, אבל התחילו טוב את הפלייאוף והשיגו נקודות. יש להם הרבה שחקנים צעירים עם מוטיבציה ואין קבוצה שתשחק נגד הפועל ת"א ויהיה לה קל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי