UFC

לסנר נגד ראוזי: "צריך ללמוד להפסיד בחיים"

|

אלוף ה-UFC לשעבר בביקורת לעבר הלוחמת, שהודתה ששקלה להתאבד

(גודל טקסט)

בחודש נובמבר האחרון עולם אומנויות הלחימה הוכה בתדהמה, כאשר הולי הולם ניצחה את רונדה ראוזי בנוק אאוט משכנע וזכתה באליפות ה-UFC לנשים. אף אחד לא נתן לה סיכוי מול היריבה שמעולם לא הפסידה לפני כן, ומסתבר שהיא לקחה את התבוסה בצורה קשה. "חשבתי על התאבדות", הודתה ראוזי בראיון לטלוויזיה, דבר שהוביל לתגובה מאלוף לשעבר בארגון, ברוק לסנר.

לסנר, כיום מתאבק ב-WWE, היה אלוף UFC בעברו עד שאיבד את התואר לקיין ואלסקס בקרב חד צדדי. למרות אותו ערב, הוא שלח לראוזי מסר לאור התגובה שלה. 

"אתה צריך ללמוד איך להפסיד לפני שאתה מנצח", אמר לסנר והוסיף: "המאמן שלי לימד אותי את זה בגיל צעיר כי קיבלתי הפסדים בצורה לא נכונה. אני מעריץ גדול של ראוזי ובמצבים כאלה צריך לדעת לעלות שוב על הסוס. אני בטוח שהיא תעשה את זה".

בינתיים עושה רושם שראוזי הולכת בדרכו של לסנר. אחרי שאשתקד היא הופיעה ברסלמניה והתעמתה עם סטפני מקמהן, השמועות הן שבאירוע השנתי של WWE היא צפויה להיכנס לזירה לקרב רשמי, שיהיה הראשון שלה בהיאבקות הבידורית. לסנר, כאמור, הגיע מרקע של היאבקות ובילה שתי קדנציות ב-WWE. בין לבין הוא ניסה את מזלו באומנויות הלחימה ועורר מודעות עצומה לענף עם זכייתו באליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי