UFC

בעלי ה-UFC עקץ: "WWE? זבל מבוים לעומת המוצר שלי"

|

דיינה ווייט נתן התבטאות שלא במקום וספג ביקורת ממתאבקי הארגון. בהמשך סייג את דבריו

(גודל טקסט)

שני עולמות, שונים אבל קצת דומים, עלו למאבק ראש בראש: UFC הוא ארגון אומנויות הלחימה המפורסם. מנגד, WWE זה הספורט הבידורי המצליח בעולם. מה עושים בשביל לחמם ביניהם את האווירה? שאלה אחת של עיתונאי לבעלי ה-UFC, דיינה ווייט, עשתה את ההבדל שהצית הרשת.

במהלך מסיבת עיתונאים נשאל ווייט מדוע הוא לא מוזיל את עלויות ה'שלם וצפה' שלו כמו שנעשה ב-WWE עם מחיר הנטוורק שעומד על 9.99$ בחודש לעומת מחיר שנע בין 30 ל-50 דולרים בארגון אומנויות הלחימה. התשובה של ווייט שנשמע בטוח בעצמו הייתה: "WWE זה זבל מבוים שצריך להיות במחיר שנקבע. אני סבור שהמחיר שלנו משתלם יותר, בלי לפגוע בכבוד הצד השני". הסערה גרמה לווייט לחזור בו מדבריו: "לא הייתה כוונה לפגוע והמילים 'זבל מבוים' נאמרו בהומור".

התגובות לא איחרו לבוא. שיימוס רשם: "היי חברים, גם UFC זה זיוף של קרבות עבר". טאז, מתאבק העבר, רשם: "אני לא מתכוון לצפות או ללכת ל-UFC. לא מתכוון לתת לדיינה ווייט את הכסף המזויף שלי". אלוף ה-WWE הנוכחי, סת' רולינס, החליט שהבדיחה היא על חשבון ווייט עצמו: "חברים, תרפו מדיינה ווייט, הוא היה במיליוני קרבות בזירה שלנו ודעתו היא סופר חשובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי