UFC

בדרך לאוקטגון? אלוף UFC לשעבר התגרה בפאנק

פאנק. אני טרף קל
פאנק. אני טרף קל |

קת'אל פנדרד צייץ: "אתה שחקן בן 40 שניצל את הפרסום שלו"

(גודל טקסט)

הרבה גבות הורמו כשאלוף ה-WWE לשעבר, CM פאנק, הודיע שחתם על חוזה ב-UFC ומאז הפך המתאבק בדימוס ללוחם שמבלה את רוב זמנו באימונים במטרה להיות כשיר לקרב הבכורה שלו. לא מעט ביקורת נשמעה כלפי UFC ופאנק עצמו על המהלך מצד גורמים שונים, אבל הקשה מכולן הגיעה מקת'אל פנדרד, האלוף בקטגוריית Welterweight בעבר ואחד הלוחמים הטובים בקטגוריה שפאנק אמור להיות בה. האם זה מרמז על קרב הבכורה של פיל ברוקס באוקטגון.

פנדרד האירי החל בהתגרות כשהעלה לטוויטר וידאו של פאנק ורשם: "הוא גורם לי להיראות כמו מוחמד עלי". פאנק השיב: "עלי לא היה כל כך משעמם. תתמקד בעצמך ואולי תנצח קרב בלי עזרה מהשופטים". מכאן העניינים התדרדרו.

פנדרד החזיר: "האמת היא שניצחתי 17 קרבות, כמה אתה ניצחת?". פאנק ענה: "אפס, אבל אני יודע שאתה אמור להיות לוחם שמעלף את היריב שלו ולא את הצופים". פנדרד המשיך בהתגרות עם תמונה של פאנק וצחק על המשמעות של CM (,Chick Magnet מגנט בחורות).

פאנק המשיך: "הרבה לוחמים קראו לי לקרב כי אני נחשב לטרף קל כרגע. אבל אתה פחדן עלוב. אתה לא אמור לנהל טראש טוק עם לוחם מהטופ 10?". לאחר מכן הוסיף ציוץ נוסף: "סיימתי לצפות בקרב של פנדרד. זה יותר טוב מכדור שינה".

פנדרד ענה: "לא קראתי לך לקרב, רק ציינתי שאתה נראה רע", מה שזיכה אותו בתשובה מתחכמת נוספת מפאנק: "יש לך מראה באירלנד? מאיזה סוג זכוכית הבית שלך עשוי?". פנדרד החזיר: "אגיד לך מה אני לא רואה במראה: אדם בן 40, מתאבק שטוף מוח שהשתמש בתהילה שלו בשביל להגיע ל-UFC". לאחר מכן תיקן: "מתנצל בשם כל המתאבקים, התכוונת ל'שחקן שטוף מוח'". 

.@CMPunk Wow! Somebody just told me CM stands for "chick magnet". 'Chick Magnet Punk' #GoFigurepic.twitter.com/CtmuHt21IL

— Cathal Pendred (@Pendred) August 11, 2015

.@CMPunk Stalling with your comeback. Call the guy who writes your lines.

— Cathal Pendred (@Pendred) August 11, 2015

.@CMPunk Apologies to all the wrestlers out there. I meant to say "washed up actor".

— Cathal Pendred (@Pendred) August 11, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי