UFC

ברוק לסנר: אלחם מול ג'ון ג'ונס בכל מקום בכל שעה

לסנר. לא כדאי להתעסק איתו
לסנר. לא כדאי להתעסק איתו | צילום: AFP

האלוף האוניברסלי של WWE צפוי לסיים את חוזהו בארגון ההיאבקות בחודש אפריל, ומעוניין להילחם בג'ון ג'ונס שאמר עליו: "אשמח להתמודד מול לסנר במגה-קרב"

(גודל טקסט)
חזרתו של ברוק לסנר ל-UFC מתקרבת בצעדי ענק, ונראה שהוא מצא יריב. האלוף האוניברסלי של ה-WWE רוצה לחזור לקרב נוסף בזירת האוקטגון ולסנר סימן את ג'ון ג'ונס, שמתכונן לקרב החוזר מול דניאל קורמייה באירוע UFC 214.


כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו שלסנר צפוי לסיים את חוזהו לאחר רסלמניה 34 בחודש אפריל 2018, ככל הנראה מתוך רצון לחזור ל-UFC. בעקבות הדיווחים, בראיון לייב צ'אט בפייסבוק ג'ונס סיפר: "אשמח להתמודד מול לסנר במגה-קרב, אך אני חושב שלסנר לא יהיה מעוניין לשוב לזירת האוקטגון". ג'ונס המשיך ואמר: "הוא בחור מאוד מאסיבי. זה יהיה קרב מאוד גדול עבור הענף".



בעקבות דבריו של 'בונס' ג'ונס, לסנר נשאל על ידי התקשורת האמריקאית האם יהיה מוכן להתמודד מול פעמיים אלוף UFC במשקל קל-כבד: "האם אני אלחם בג'ונס? בכל מקום בכל שעה". 'החיה' המשיך אמר: "כרגע הוא צריך להתמקד בקרב מול קורמייר".


כזכור, ברוק לסנר ניצח את מארק האנט באירוע UFC 200 בקיץ שעבר בהחלטת שיפוט פה אחד. ההחלטה שונתה לאחר מכן לתוצאה ללא הכרעה, בעקבות כך שלסנר נכשל בבדיקת סמים וקיבל השעייה לשנה מ-MMA.

Daniel says the only reason I defeated him the first time is because I must have been on steroids, wonder what his excuse will be this time pic.twitter.com/HMCFQBoBR4

— Jon Bones Jones (@JonnyBones) July 21, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי