UFC

רק רשת: ג'ון טרי "הרוס" מהפציעה, מאור בוזגלו מתרגש

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | טוויטר

הבלם הוותיק שבר את הרגל, הקשר מחכה לבכורה במכבי חיפה. וגם: תיקול מחריד בדרבי של איסטנבול, אודגארד מפגין יכולות כדרור כמו מסי וג'ורג' סיינט-פייר חזר לזירת UFC לאחר 4 שנים וזכה באליפות במשקל בינוני

(גודל טקסט)
15:40: מאור בוזגלו מתרגש לקראת הבכורה
מאור בוזגלו מתרגש לקראת הבכורה המחודשת במכבי חיפה.


מתרגש כאילו זו הפעם הראשונה #MatchDay@mhfootballclubpic.twitter.com/2V9yUYRBxc

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) November 5, 2017


15:29: שיפוט מכור בדרבי נערים בטורקיה?
במשחק בין הקבוצות עד גיל 17 של פנרבחצ'ה וגלאטסראיי, חזה השופט בתיקול חריף במיוחד של שחקן פנר נגד יריבו, ושלף לתדהמת כולם רק כרטיס צהוב. האם זה חשש מתגובת האודים או שמא מדובר באוהד סמוי?


U17 Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşmasında futbolcumuza yapılan bu müdahale sarı kart ile cezalandırıldı. pic.twitter.com/TJizzfu6TM

— Aslan News (@Aslanews) November 5, 2017

14:05: ג'ון טרי "הרוס" מהפציעה

ג'ון טרי שבר את הרגל במהלך המשחק של אסטון וילה לשפילד וונסדיי ולפי דבריו של המאמן סטיב ברוס עלול להיעדר כשלושה חודשים. "זו מכה עצומה עבורנו", אמר המאמן המאוכזב. הבלם העלה תמונה בחשבון האינסטגרם וכתב: "הרוס זה אנדרסטייטמנט למה שאני מרגיש. אעשה כל מה שאני יכול לחזור במהירות האפשרית".


 

Devastated is an understatement to how I'm feeling tonight, after my CT scan I have just had news that I have broken my 5th metatarsal I will be doing everything I can to get back fit as soon as possible.

A post shared by John Terry (@johnterry.26) on



13:35: יובנטוס חושפת את החולצה לכבוד 120 שנים להיווסדות המועדון

A special shirt for a special day. The locker room is all set for #Juve120! pic.twitter.com/5RtFVxc5C5

— JuventusFC (@juventusfcen) November 5, 2017

12:43: משלחת קק"ל אוסטרליה ביקרה בישראל והניחה זר באנדרטת אסון המכביה
משלחת חברי קק"ל אוסטרליה (JNF אוסטרליה) ביקרה בישראל במסגרת אירועי 100 שנה לקרב אנז"ק בישראל ו- 100 שנים להצהרת בלפור, חנכה את מרכז הצפרות "ראש ציפור" בגני יהושע, ביקרה באנדרטת אסון המכביה והניחה זר לזכר ספורטאי משלחת אוסטרליה, קורבנות אסון המכביה ה-15. נשיא קק"ל אוסטרליה:" 20 שנה אחרי אסון המכביה, לפארק גני יהושע יש משמעות מיוחדת עבורנו האוסטרלים".


נציגי קק
נציגי קק"ל אוסטרליה באנדרטת הזיכרון לנספי המכביה ה-15 (ארכיון הצילומים של קק"ל)


11:53: מה קורה שאוהד פוגש את אלילו
חוסה אלטובה, כוכבה של יוסטון אסטרוס מה-MLB, פגש את אחד ממעריציו וכמחווה העניק לו את כובע המשחק שלו. הילד הצעיר לא הצליח להסתיר את התרגשותו. צפו באירוע.

 

A young Jose Altuve fan gets emotional when Altuve gives him his hat. (via @astrosbaseball)

A post shared by House of Highlights (@houseofhighlights) on



11:49: הנוכחות של פוזינגיס
כוכבה של ניו יורק ניקס הגיע ל"בארקלי סנטר" לצפות באירוע UFC 217 ופגש את אלוף ה-UFC במשקל תרנגול – "מייטי מאוס" ג'ונסון נמוך הקומה. צפו בהבדלי הגבהים בין הליטאי לאמריקאי.

 

That height difference… (via @mightymouse125)

A post shared by Bleacher Report (@bleacherreport) on



10:38: חמד מאושר לחזור למגרשים
חלוצה של ברייטון חזר למגרשים ב-0:1 על סוונזי כשנכנס כמחליף בדקה ה-79, וצייץ: "הרגשה טובה לחזור לכר הדשא. ניצחון גדול נוסף עבורנו. רק להמשיך כך".

Great feeling to be back on the pitch. Another massive win for us. Let's keep it up! ⚪️ #bhafc#TH10#keepthefaithpic.twitter.com/BALdMZeyHO

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) November 5, 2017

09:29: קאמבק השנה ב-UFC 217
ג'ורג' סיינט-פייר חזר לזירת האוקטגון לאחר ארבע שנים, השיג ניצחון ענק על מייקל ביספינג וזכה באליפות במשקל בינוני. בקרבות האליפות הנוספים שהיו באירוע במדיסון סקוור גארדן, טי.ג'יי דילשואו ניצח את קורי גרבראנט וזכה אליפות במשקל תרנגול וג'ואנה ג'דרזג'יק גברה על רוז נמאיונס ושמרה על התואר במשקל קשית.

See the top shots from @GeorgesStPierre's historic #UFC217 title win in his comeback fight vs. Michael Bisping. https://t.co/LrCPX8m9Q0pic.twitter.com/gA7J45k6xx

— MMAjunkie (@MMAjunkie) November 5, 2017

09:18: מרטין אודגארד עם מבצע סטייל מסי
זוכרים את הכישרון הנורבגי שהיה אמור להיות היהלום החדש של ריאל מדריד? כעת הוא מושאל להירנביין ההולנדית ונראה שהנורבגי בן ה-18 לאט לאט מתחיל להראות ניצוצות. אתמול בתיקו 0:0 מול ספרטה רוטרדאם הוא הבריק במבצע בסגנון ליונל מסי כשעבר בכדרור שני שחקנים ליד קו החוץ. שווה צפייה.

Martin Ødegaard Amazing Performance vs Sparta Rotterdam (03/11/2017)
il est incroyable ce crack https://t.co/C7xFXMcQBe

— Real Madrid (@IscoDiscooo) 4 בנובמבר 2017

09:16: הפופולריות של כספי ממשיכה לגדול במפרץ

גולדן סטייט ווריירס ניצחה את דנבר במהלך הלילה כשהפורוורד הישראלי תרם 7 נקודות, ולאחר המשחק התבקש קפטן נבחרת ישראל על ידי מעריץ לחתום על גופייה מספר 18.

 

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי