UFC

נשיא UFC: קונור מקגרגור עלול לא להילחם יותר

קונור מקגרגור
קונור מקגרגור | צילום AFP

דיינה ווייט טוען שלדעתו האירי כנראה לא יכנס יותר לזירת האוקטגון, אך עדיין נמצא במו"מ עמו: "הוא שווה כל דולר". בנוסף, לוחם ה-MMA היה מעורב לכאורה בקטטה בדאבלין וכנראה הסתבך עם המאפיה המקומית

(גודל טקסט)

עתידו של קונור מקגרגור ב-UFC נמצא בסימן שאלה, לאחר שאתמול (שלישי) דיינה ווייט, נשיא הארגון, אמר שלדעתו לא בטוח כלל שהאירי יhכנס שוב לאוקטגון. בנוסף, לוחם ה-MMA הסתבך על פי דיווחים עם המאפיה האירית, שמעוניינת בפיצוי כספי אחרת היא תרדוף אותו.

כזכור, מקגרגור לא נלחם ב-UFC מאז שניצח את אדי אלברז בנובמבר 2016 וזכה באליפות במשקל קל של ארגון ה-MMA הפופולארי בעולם. הפעם האחרונה שהאירי נכנס לזירה הייתה באוגוסט האחרון, כשהפסיד ב"קרב הכסף" לפלויד מייוות'ר.

ווייט התייחס למקגרגור: "קונור עשוי לא להילחם יותר. הוא הרוויח 100 מיליון דולר. אני מכיר עורכי דין ואנשים ואנשים שלמדו כל החיים שלהם, שהרוויחו פחות מכך ועדיין עובדים".

קונור מקגרגור. הכסף עלה לראש (AFP)
קונור מקגרגור. הכסף עלה לראש (AFP)

נשיא ה-UFC ואנשיו של מקגרגור מנסים להגיע לסיכום על חוזה חדש, ו-ווייט אמר: "תמיד יש בחורים ששווים הרבה כסף. קשה לשלם לקונור כראוי, אבל הוא בהחלט שווה כל דולר".

על הטענות שמקגרגור היה אמור להילחם ב-UFC 219 בחודש הבא: "זה נכון. רצינו להביא אותו לקרב, אבל בגלל שהוא פרץ לכלוב של 'בלאטור' הרעיון נפל".

בתוך כך, האירי הידוע לשמצה ככל הנראה הספיק להתכסח גם עם המאפיה האירית. על פי דיווחים באנגליה, מקגרגור בילה בפאב בדאבלין ביום ראשון האחרון ונקלע לעימות עם שלושה בחורים.

דיינה ווייט.
דיינה ווייט. "קונור שווה כל דולר" (טוויטר)

על פי דיווחים ב"דיילי מייל" משטרת אירלנד מודעת להאשמות שמקגרגור היה מעורב בקטטה בדאבלין עם בחור צעיר, גבר בשנות ה-50 לחייו ואדם נוסף, אך טוענת: "לא הוגשה תלונה בנושא, ואין דיווח על פצועים מאחד הצדדים או מבעלי הפאב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי