UFC

בעקבות הקטטה: חביב נורמגומדוב הושעה לתשעה חודשים

חביב נורמגומדוב
חביב נורמגומדוב | האתר הרשמי

אירועי UFC 229 ממשיכים להכות גלים. הלוחם הרוסי ספג השעייה של 9 חודשים וקנס של חצי מיליון דולר בעקבות הקטטה, מקגרגור הושעה לחצי שנה וספג קנס של 50 אלף דולר

(גודל טקסט)
כמעט ארבעה חודשים עברו מהקרב המתוקשר בין חביב נורמגומדוב לקונור מקגרגור, והקטטה המופרעת בסיום, אך הרוחות עדיין לא נרגעו. היום ועדת האתלטיקה של נבאדה המונה חמישה חברים, החליטה להשעות את חביב ל-9 חודשים ולקנוס אותו בסכום אסטרונומי של חצי מיליון דולר על ההתפרעות. הוא יוכל להפחית את השעייתו ב-3 חודשים אם ישתתף בפעילות קהילתית נגד בריונות.


ההשעיה של נורמגומדוב  תחל מתאריך הקרב האחרון שלו, ב-6 באוקטובר. כזכור בסיום הסיבוב הרביעי בקרב בינו לבין האירי, לאחר שניצח בהכנעה, נורמגומדוב  קפץ מעל הכלוב כדי להתעלם עם חברי הצוות של מקגרגור כשרק צוות האבטחה הצליח לעצור את האירוע.. בזמן הזה בזירה מקגרגור וחברי הצוות שלו התעמתו עם לוחם ה-UFC וחברו של חביב, זובירה טוחאגוב.


הקטטה הייתה המשך לסכסוך המתוקשר בין חביב למקגרגור, שהתחיל בהתפרצות של קונור למסיבת העיתונאים של ה-UFC בברוקלין בה הטיח חפצים על האוטובוס של הארגון, שבר חלון ופצע שני מתאבקים. קונור עצמו הושעה לחצי שנה על מעורבותו באירוע ונקנס ב-50 אלף דולר. אם עונשו של חביב אכן יקוצר, שניהם יוכלו לחזור לזירה החל מה-6 באפריל.


מנהלו של חביב אמר על הקנס: "אני לא חושב שזה קנס הוגן, חביב קיבל קנס של חצי מיליון דולר וקונור רק 50? זה בולשיט. ההשעיה הוגנת, שניהם יוכלו לחזור בעוד חצי שנה".


Just spoke to Khabib's manager @AliAbdelaziz00.

On the fine difference:

"I don't think it's fair. Khabib gets $500k and Conor gets $50k? I think it's bullshit."

On the length of the suspensions:

"That's fair. They'll both get six months. But for his teammates, it's too much."

— Ariel Helwani (@arielhelwani) January 29, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי