UFC

מקגרגור בירך את חביב: "יופי של הופעה, אני אמשיך מכאן"

חאביב נורמגומדוב | Josh Hedges/Zuffa LLC via Getty Images

האירי עשה כבוד ליריבו המר, שהודיע על פרישה במאזן מושלם של 0:29. נשיא ה-UFC אמר כי לדעתו הפרישה סופית, ונפרד: "אתה ללא ספק הגדול בהיסטוריה". גם כריסטיאנו רונאלדו הוקיר את הלוחם הרוסי: "אביך גאה בך"

(גודל טקסט)

זה היה ערב מלא באמוציות עבור חביב נורמגומדוב ועבור חובבי ה-UFC. הלוחם הרוסי הודיע אתמול (שבת) על פרישה לאחר שהכניע את ג'סטין גייצ'י ושמר על מאזן מושלם עם ניצחונו ה-29 בקריירה, זאת בכדי לכבד את ההבטחה שלו לאמו, לפיה לא ימשיך להילחם ללא אביו עבדולמנאפ, שהיה גם המאמן הראשי שלו והלך לעולמו בחודש מאי האחרון.

אחרי שעשן הקרב התפזר חביב הנציח את אביו בפוסט באינסטגרם, בו רשם: "כשאללא איתך, אף אחד לא יכול לשבור אותך. תודה על הכל אבא, לימדת אותי כל החיים, מי ייתן ואללא יוקיר אותך בגן העדן". נורמגומדוב האב שימש לא רק כמנטור של בנו, אלא גם של לוחמים רבים בקרב מדינות ברית המועצות לשעבר, כשבנוסף הוא זכה באליפויות אוקראינה בג'ודו ובסאמבו.

קונור מקגרגור, אשר בינו לחביב הייתה יריבות מרה בשנים האחרונות, שם את הכל בצד ובירך את הקולגה: "יופי של הופעה חביב. אני אמשיך מכאן. המון כבוד ושוב, תנחומיי על מות אביך לך ולמשפחתך. שלך, משפחת מקגרגור". האירי, שפרש כבר פעמיים וכבר רמז לאחרונה כי הוא עשוי לחזור לפעילות לטובת קרב אגרוף נגד מני פקיאו, נתן לעוקביו להבין בין השורות כי הוא מתכוון לשוב להילחם ב-UFC.

כשנשאל האם הפרישה של חביב סופית לדעתו, נשיא ה-UFC דיינה ווייט השיב שכן ובהמשך הוא בירך את נורמגומדוב ברשת החברתית: "ברכות, השגת את כל המטרות שהצבת לעצמך. אתה הלוחם הטוב בעולם וללא ספק הגדול ביותר בהיסטוריה של הענף".

גם בעולם הכדורגל הוקירו את הלוחם הרוסי, כאשר בראש המברכים עמד כריסטיאנו רונאלדו, עמו חביב התייעץ במהלך הקריירה: "ברכות אחי, אביך גאה!", מסר הפורטוגלי באמצעות חשבון האינסטגרם שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי