UFC

חביב נורמגומדוב הציב תנאי: זה הסכום שיחזיר אותי מפרישה

חאביב נורמגומדוב, ג'סטין גייצ'י | Josh Hedges/Zuffa LLC via Getty Images

לוחם ה-UFC שפרש באוקטובר האחרון הצהיר מה יידרש כדי להשיב אותו ל-MMA. על הסיכוי שייאבק מול מקגרגור שוב: "לא מעניין אותי. כבר חנקתי אותו והבסתי אותו בקלות"

(גודל טקסט)

כבר התרגלנו לקחת בערבון מוגבל את הודעות הפרישות של כוכבי ה-UFC, לפחות כשמדובר באחד הסמלים של הענף – קונור מקגרגור האירי, אולם במקרה של חביב נורמגומדוב, עושה רושם כי ההחלטה היא סופית – לפחות בשלב זה. הלוחם הרוסי שהצהיר כי הוא פורש בסוף חודש אוקטובר, בתום הקרב בו ניצח את ג'סטין גייצ'י, הציב היום (רביעי) תנאי לחזרה שלו ל-MMA.

נורמגומדוב השתתף במסיבת עיתונאים במלון במוסקבה ואמר: "אם אתה מחליט לסיים, אז סיימת. רוב הסיכויים שדיינה ווייט (נשיא ה-UFC) יציע לי כסף. אם זה יהיה סכום, נגיד, של 100 מיליון דולר, אז יהיה לי קשה לקבל החלטה. נראה מה הוא יציע. אני חושב שזה נושא שירדוף אותי כל חיי". כזכור, חביב החליט לפרוש כיוון שהבטיח לאמו שיעשה זאת, לאחר שאביו הלך לעולמו מספר חודשים לפני הקרב האחרון שלו.

מעבר לכך, הרוסי פסל על הסף אפשרות שייאבק שוב נגד קונור מקגרגור, אותו ניצח בספטמבר 2019, ומול דסטין פוארייה האמריקאי: "כבר חנקתי את שניהם. זה לא מעניין אותי. הבסתי את שניהם בקלות", הצהיר נורמגומדוב והוסיף כי הוא לא מתכוון להשתתף בקרבות ראווה: "אני רוצה לנוח. הרגע פרשתי".

הפרויקט החדש בו הלוחם לשעבר לוקח חלק בימים אלה, מתרכז בהכנסת ה-MMA (ראשי התיבות של "אמנויות לחימה משולבות" באנגלית) למשחקים האולימפיים. לשם כך, נורמגומדוב מתכוון להיפגש עם נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך: "אם זה לא יקרה באולימפיאדת פריז, אז בלוס אנג'לס יש לנו סיכוי לא קטן לקדם את ה-MMA", אמר, אך הודה כי "האכזריות" שבענף מהווה את המכשול העיקרי בדרך למטרה.

נורמגומדוב. רק 100 מיליון יחזירו אותו | Josh Hedges/Zuffa LLC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי