UFC

יעשה מקגרגור? חביב נורמגומדוב שוקל לחזור מפרישה

חאביב נורמגומדוב | Press Office of the Head of the \TASS via Getty Images

נשיא ה-UFC גילה שהדגיסטני עשוי לשוב לאוקטגון אם יתרשם מהקרבות הקרובים, בהם ישתתף גם יריבו המושבע. האירי התגרה: הוא מפחד להילחם בי, אני יודע איך לפרק אותו"

(גודל טקסט)

לאחר שהשניים נפגשו מאחורי הקלעים באירוע של ה-MMA באיחוד האמירויות שלשום (שישי), נשיא ה-UFC דיינה ווייט אמר שחביב נורמגומדוב שוקל לחזור מפרישה – כך פורסם אמש במספר כלי תקשורת בעולם. בשבוע הבא ייערכו קרבות מסקרנים בין קונור מקגרגור לדסטין פוארייה ובין דן הוקר למייקל צ'נדלר, ועל פי ווייט, אם יתרשם מאותם קרבות, נורמגומדוב עשוי לשוב לפעילות על מנת להיאבק באחד משני המנצחים.

כזכור, הדגיסטני הודיע במפתיע על פרישה בחודש אוקטובר האחרון, לאחר שעלה למאזן 0:29 בקריירה עם ניצחון על ג'סטין גייצ'י, זאת בעקבות הבטחה שנתן לאמו בעקבות מות אביו, מי שהיה מאמנו והמנטור שלו. "אם אחד החבר'ה האלה יעשו משהו מיוחד, חביב יילחם בהם", אמר ווייט בנוגע לסיכויי החזרה של נורמגומדוב.

עוד לפני הדיווח על חזרה אפשרית של חביב, מקגרגור אמר ל-ESPN מדוע לדעתו נורמגומדוב פרש: "אני חושב שהוא מפחד להילחם בי, זה מה שבטוח. ואני לא מאשים אותו. אני יודע בדיוק עם מה אני מתמודד. נתקלתי בגרסה הכי טובה שלו באותו ערב, הוא נתקל בגרסה הכי גרועה שלי. הוא יודע את זה, אני יודע את זה והצוות שלו יודע את זה. יש לי את התשובה איך לפרק את האיש הזה. יש גבול כמה הוא יכול לעבוד על אנשים". על אף הטענות של האירי, העובדות הן שמקגרגור חנק אותו בדרך לניצחון בקרב ביניהם באוקטובר 2018, תוצאה שגרמה למקרגור לעזוב את ה-UFC למשך 15 חודשים.

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור
חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי